אא

כמו במלדיביים: "שמורת הטבע" של ריץ קרלטון בסעודיה

אזור הים האדום בסעודיה ממשיך להתפתח: ריץ-קרלטון משיקה את נוג'ומה ("כוכבים" בערבית), מתחם האולטרה-יוקרה אליו תוכלו להגיע רק דרך הים. כל הפרטים וגם המחירים

ריץ קרלטון נוג'ומה (צילום: RITZ CARLTON) ריץ קרלטון נוג'ומה (צילום: RITZ CARLTON)

עכשיו זה כבר ברור: סעודיה רוצה, ואף נמצאת בדרך, להפוך תוך מספר שנים לאלטרנטיבה לאיים המלדיביים. הפרויקטים המלונאיים והנדל"ניים האולטרה-יוקרתיים ממשיכים להציף את הממלכה, והאחרון להצטרף אליהם הוא "שמורת הטבע" החדשה של רשת היוקרה ריץ-קרלטון.

הרשת חשפה השבוע את "נוג'ומה" ("כוכבים" בערבית), מתחם שהוקם על האי אוממהט אל מול חופי הים האדום, למרגלות שונית אלמוגים עשירה. ברשת מציינים כי השם נבחר על מנת להדגיש את היותו של המתחם מבודד המתמזג עם הטבע והתרבות של האזור.

צילום: Ritz-Carltonצילום: Ritz-Carlton

המתחם החדש הכולל 63 וילות מעל המים, הכוללות בין חדר שינה אחד לשלושה, אזור מגורים מרווח ובריכה פרטים המשקיפה לים, בדומה למתחמים המוכרים במלדיביים כאשר לכל חדר גישה ישירה לים. הווילות מצוידות בטלסקופים להנאת האורחים. בין הווילות שביל טבעת מוגבה.

על העיצוב הופקד משרד האדריכלים Foster and Partners, והוא שואב השראה מגווני ים וחול מרגיעים ודפוסים גיאומטריים מסעודיה. חפצים ערביים, קרמיקה מסורתית, שטיחים סעודיים ואלמנטים נוספים קושרים בין המתחם היוקרתי למיקומו.

גם בתחום המזון ההשראה היא מקומית – "בית דגים" ובו מאכלי ים, מסעדת "Jamaa" עם מזון קליל ועוד.

אל ריץ-קרלטון נוג'ומה ניתן להגיע באמצעות סירה או מטוס ימי בלבד. "אנחנו נרגשים לחשוף את שמורת ריץ-קרלטון החדשה הממוקמת בין היופי הטבעי והתפאורה המדהימה של הים האדום", אמרה ג'ני בנזקן, סמנכ"לית ריץ-קרלטון. "נוג'ומה מצטרפת לאוסף של שמורות ברחבי העולם. אני מחכה בקוצר רוח שהאורחים יגלו את המתחם המפואר הזה ואת החוויה שהוא מספק".

הים האדום באזור סעודיה הופך לאיטו לאחד מהיעדים היוקרתיים בעולם, אלטרנטיבה קרובה לאיים המלדיבים עם השונית הרביעית בגודלה בעולם ויותר מ-90 איים מה שיהפוך את האזור לפופולרי לשנורקלינג וצלילה. על פי ההערכות כ-165 דגים, דולפינים, צבי ים, דגיגונים ואחרים חיים מתחת לפני הים.

וכמה תשלמו? המתחם כבר פתוח להזמנות ועל הלילה שבין שבת לראשון (1.6) תשלמו על פי BOOKING.COM כ-3,880$ לחדר זוגי. חדרים מפוארים יותר יעלו לכם כבר כ-5000$ ללילה ואם תרצו לגור בווילה שיכולה לאכלס עד 5 אורחים, תשלמו כבר יותר מ-7,000$, ללילה אחד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סעודיהריץ קרלטוןאתרי נופש יוקרתיים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: