אא

משתדרגת: בריטיש איירווייז משיקה טרקלין פרימיום מפואר בעיר הגדולה ביותר באפריקה

ענקית התעופה הבריטית, המפעילה 4 טיסות שבועיות לת"א, פתחה את הטרקלין המפואר בלאגוס, בירת ניגריה, לאחר שישה חודשי שיפוץ. מנהל הלקוחות הראשי של בריטיש איירווייז: "אנחנו מתמקדים בהשקעה במסע הלקוח כולו, לא רק על הסיפון"

צילום: בריטיש איירווייז צילום: בריטיש איירווייז

בריטיש איירווייז פתחה טרקלין מפואר משופץ לחלוטין בנמל התעופה של לאגוס, ניגריה לאחר שיפוץ של שישה חודשים.

החלל תוכנן בכדי לאפשר ללקוחות יותר מקום ליהנות מחוויית אוכל ושתייה משודרגת וכדי להירגע, לסעוד או לעבוד בחלל פרימיום, תוך הצגת אמנות מקומית בגאווה מגלריה Akoje.

בריטיש איירווייזבריטיש איירווייז

בעקבות השקעה משמעותית, חברת התעופה יצרה אזורים בשטח של 360 מ"ר כדי לתת מענה לצרכי הלקוחות השונים.

טרקלין בלאגוס. צילום: בריטיש איירווייזטרקלין בלאגוס. צילום: בריטיש איירווייז

למי שרוצה לסעוד לקראת טיסת הערב ללונדון, יש פינת אוכל בהגשה עצמית עם מבחר רחב של מנות טריות. תפריט האוכל והמשקאות מציע מגוון של קלאסיקות ניגריות ומנות בהשראה בריטית שישתנו באופן קבוע. לקוחות יכולים גם ליהנות מהבר החדש שנבנה בו ויגיש משקאות כולל קוקטיילים, יין ומשקאות קלים. שמפניה ומתאבנים יוצעו גם ללקוחות הנוסעים בפירסט.

טרקלין בלאגוס. צילום: בריטיש איירווייזטרקלין בלאגוס. צילום: בריטיש איירווייז

כדי להנציח את הקשר החזק של בריטיש איירווייז עם ניגריה, אמנות של אמנים מקומיים תוצג ברחבי הטרקלין. חברת התעופה השיקה שותפות עם גלריית Akoje בכדי לאצור תערוכת טרקלין חדשנית המציגה אמנים אורחים. המייצג הראשון של העבודות הוא בנושא 'התחלות חדשות' כדי לחגוג את פתיחת הטרקלין. האמנים הנבחרים ירכזו את יצירותיהם סביב הנושא הנבחר.

טרקלין בלאגוס. צילום: בריטיש איירווייזטרקלין בלאגוס. צילום: בריטיש איירווייז

Calum Laming, מנהל הלקוחות הראשי של בריטיש איירווייז, אמר: "אנחנו מתמקדים בהשקעה במסע הלקוח כולו, לא רק על הסיפון. עבור רבים מהלקוחות שלנו, טרקלינים הם חלק חשוב מהחוויה שלהם, והעיצוב המחודש של טרקלין לאגוס שלנו הוא חלק מרכזי באסטרטגיית השינוי שלנו בטרקלינים ברחבי העולם.

"אנחנו שמחים לפתוח את הדלתות שלנו לטרקלין המהמם הזה בלאגוס ואנו בטוחים שהלקוחות ייהנו לבלות בחלל שנוצר בחוכמה."

הטרקלין פתוח ללקוחות המטיילים ב-Club World (עסקים) וב-First, כמו גם לחברי מועדון אקזקיוטיב כסף וזהב.

Khalil Akar, מייסד שותף של גלריית Akoje, מוסיף: "אנו מתכבדים לשתף פעולה עם בריטיש איירוויז ולתת לאמנים ניגרים מקומיים את ההזדמנות להציג את כישרונותיהם בטרקלין לאגוס החדש. אנו מקווים שנוסעי בריטיש איירווייז ייהנו מהטבילה בתרבות הניגרית ומתרומת האמנים לקהילת האמנות המקומית שלהם".

בריטיש איירווייז מפעילה טיסה יומית בין לונדון הית'רו ללאגוס, BA75 יוצאת מלונדון הית'רו בשעה 11.50, ומגיעה בשעה 18.15. BA74 יוצאת מלגוס בשעה 22.45 ומגיעה בשעה 05.25+1 ללונדון.

המטוס המופעל הוא בואינג 787-10, המטוס החדש ביותר של חברת התעופה. ללקוחות יש ארבע מחלקות לבחירה: ראשונה, Club World (עסקים), World Traveller Plus (פרימיום אקונומי) ו-World Traveler (תיירים).

נזכיר כי בריטיש איירווייז מפעילה 4 טיסות שבועיות לישראל דרך לרנקה והחל מה-23 ביוני תרחיב פעילותה ותפעיל טיסה יומית בקו לונדון ת"א.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייסBritish Airwaysניגריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: