אא

עם יותר מ-100 מיליון נוסעים: Flydubai חוגגת 15 שנות פעילות בעיצוב מיוחד והתוכניות בשמיים

חברת הלואו-קוסט מאיחוד האמירויות שטסה כיום ל-125 יעדים בעולם, חוגגת 15 שנים להקמתה בעיצוב מטוס מיוחד ועם שלל פרטים מעניינים על החברה הצומחת

חוגגים 15 (צילום: Flydubai) חוגגים 15 (צילום: Flydubai)

אחרי שנה של הכנות, ממש היום לפני 15 שנים, ב-1 ביוני 2009, עלתה לאוויר הטיסה הראשונה של חברת Flydubai, חברת הלואו-קוסט מאיחוד האמירויות, הפועלת בשותפות מלאה עם ענקית התעופה מהמדינה, Emirates.

שייח' אחמד בן סעיד אל מקטום, יו"ר flydubai, בירך היום את החברה ואמר: "היום, לרגל יום השנה ה-15 ל-flydubai, אני רוצה לברך את הצוות על ההצלחה שהשיגו מאז טיסת הבכורה ב-2009".

צילום: FLYDUBAIצילום: FLYDUBAI

בהודעת ציון הדרך החגיגי, אומרים בחברה כי ההשראה לצמיחה ולשגשוג הגיעה מהעיר בה היא פועלת, וחזון הנהגת איחוד האמירויות שמאפשר לחברה לגדול ולתמוך בשוק האמירותי.

צילום: FLYDUBAIצילום: FLYDUBAI

יו"ר החברה הוסיף עוד כי "במבט לעתיד, אני בטוח בצמיחה והצלחתה הנוספת של חברת התעופה בהתאם למאמצים של ממשלת דובאי לשפר עוד יותר את מעמדה של דובאי כמרכז תעופה עולמי מוביל".

חברת Flydubai, משרתת כיום 125 יעדים באפריקה, אסיה, הקווקז, מרכז ודרום מזרח אירופה, המפרץ הפרסי והמזרח התיכון עם צי של 87 מטוסים. כלל מטוסי החברה הם מדגם 737, מתתי הדגמים השונים. לפני כשבעה חודשים הכריזה החברה על כוונתה להצטייד לראשונה גם ב-30 מטוסים רחבי גוף, מדגם 787.

מאז תחילת הפעילות ביוני 2009, הטיסה למעלה ממיליון נוסעים.

במשך השנים נפתחו 90 קווים חדשים שביניהם לבין דובאי לא היו קישורים ישירים בעבר, ביניהם גם ישראל אליה Flydubai החלה לטוס בנובמבר 2020.

החברה המיוצגת בישראל על ידי "אופן סקיי" מפעילה כיום, לאור היעדרה של Emirates מלוח הטיסות לישראל מאז פרוץ המלחמה, מספר שיא של 6 טיסות יומיות בקו דובאי-תל אביב.

צילום: FLYDUBAIצילום: FLYDUBAI

עיצוב המטוס המיוחד לציון 15 שנות פעילות החברה, כולל את תוספת המספר 15 על המנועים ועל גוף המטוס, לצד ציוני דרך תיירותיים מכמה מדינות אליהן טסה Flydubai.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: FLY DUBAIאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: