אא

מטוס מיוחד, משאית במצעד, סיכות ודגלים: קבוצת חברות התעופה חוגגת גאווה

קבוצת לופטהנזה הכוללת את לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן, Eurowings וחברות נוספות החליטה לחגוג השנה גאווה - ובגדול: ממטוס שנצבע במיוחד דרך השתתפות במצעד הגאווה בוינה ועד לסיכות בדש המדים והחלפת הלוגואים. כל הפרטים

לופטהנזה חוגגת גאווה (צילום: LUFTHANSA) לופטהנזה חוגגת גאווה (צילום: LUFTHANSA)

חודש הגאווה העולמי כבר כאן ואיתו החגיגות - גם בחברות התעופה. קבוצת לופטהנזה, ענקית התעופה הכוללת בין היתר את לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן, Eurowings וחברות תעופה נוספות, החליטה ללכת השנה על הגאווה - בכל הכוח.

בכל אחת מחברות התעופה שבקבוצה החליטו לחגוג את החודש באופן שונה, אך בראש ובראשונה החליפו באופן אחיד את הלוגואים של החברות ברשתות החברתיות, באופן אחיד כאשר דגל הגאווה מהווה את הרקע ולוגו החברה מלפניו.

צילום: LUFTHANSA GROUPצילום: LUFTHANSA GROUP

לופטהנזה: מטוס האהבה

בחברת האם לופטהנזה החליטו לצבוע את אחד ממטוסי החברה בצבעי הגאווה ולהוסיף את הכיתוב "LOVE" בצבעי הקשת. ברשתות החברתיות כתבה החברה: "זה הזמן הזה בשנה בו אנו מדגישים את חשיבות הפתיחות, קבלת האחר והשוויון.

צבענו את האוויר ב"LOVE-HANSA" (מטוס האהבה) בשנתיים האחרונות ונמשיך להפיץ אהבה בין גבולות ובשמיים.

עוד מזכירים בחברה כי

אוסטריאן: משאית במצעד וסיכות מיוחדות

חברת אוסטריאן תשתתף במצעד הגאווה של וינה שייערך בשבת הקרובה, 8 ביוני, ב-Ringstrasse, הרחוב הראשי המעגלי של העיר, עם משאית גאווה משלה.

בחברה אומרים כי "מחויבות זו מדגישה את תמיכתה של חברת התעופה בתנועת הגאווה ובמטרותיה, כפי שמדגישה אנט מאן, מנכ"לית אוסטריאן איירליינס: 'העובדים שלנו צבעוניים ומגוונים כמו הקשת בענן. לכל צורה של אפליה אין מקום באוסטריאן'".

עוד מזכירים בחברה כי "אוסטריאן גאה להציג את סמל הקשת על מדי הדיילים כסמל של קבלה, סובלנות ושוויון. אנו מבקשים שלא רק אנשי הצוות שלנו אלא גם הלקוחות שלנו יהיו הם עצמם בכל מקום בעולם. אנו גאים בגיוון העובדים באוסטריאן. יש לנו עובדים מ-67 מדינות, מתרבויות שונות, דתות, מינים, העדפות מיניות וכולם מייצגים את ערכי החברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהלופטהנזהאוסטריאן איירליינסSWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: