אא

באמצע הקיץ: 20% הנחה על טיסות חברת Aegean היוונית

חברת התעופה היוונית Aegean יוצאת במבצע למחזיקי כרטיס אשראי של ויזה: 20% הנחה על טיסות מישראל לכלל יעדי החברה. כל הפרטים, התאריכים וקוד הקופון

צילום: AEGEAN צילום: AEGEAN

בשיא עונת התיירות, מבצע הנחות בחברת התעופה היוונית. חברת Aegean מעניקה 20% הנחה על הזמנת טיסות מישראל (ומיעדים נוספים במזרח התיכון) ליוון ולכלל יעדי החברה (כלומר גם בהזמנת טיסה עם קונקשן דרך אתונה), למזמינים באמצעות כרטיס אשראי של ויזה.

המבצע בתוקף להזמנות עד 20 ביוני, וליציאות מישראל בין 1 ביולי ל-30 בנובמבר 2024. כאמור, ההנחה תינתן אך ורק למזמינים באמצעות כרטיס אשראי של ויזה ולא תינתן אם תכניסו פרטי כרטיס אשראי שאינו של ויזה.

איך זה עובד? כבר בשלב הראשון להזמנה, בעת בחירת תאריכי הטיסה, יש לבחור בכפתור ה-"+" לצד המילים "Promo Code or Credit Voucher". בחלון שנפתח יש להקיש את הקוד VISA24ME, ומכאן ממשיכים בהזמנה.

לאחר שתבחרו את טיסת ההלוך ואת טיסת החזור, שימו לב להודעה שתקפוץ בצדו הימני העליון של המסך המאשרת את הקופון, אם בחרתם בתאריכים בהם המבצע בתוקף. ההודעה תיכתב בירוק במילים "Discount Applied".

האותיות הקטנות: המבצע כאמור עד 20 ביוני, ויסתיים בשעה 23:59 בתאריך זה. ניתן להזמין עד 9 מושבי טיסה באמצעות קופון אחד (20% על כלל ההזמנה), לא ניתן לשלב קופונים אחרים או הנחות אחרות. שינויים בכרטיס מתאפשרים, אך בהתאם לסוג הכרטיס שנבחר (כלומר לא מתאפשרים בכרטיס ה-Light, כן מתאפשרים בכרטיס Flex או במחלקת העסקים).

חברת התעופה היוונית מפעילה כיום טיסות ל-31 יעדים במטוסי AIRBUS A320 ו-A321 חדישים. החברה חוגגת בימים אלה 25 שנים להקמתה ומתכננת בקרוב גם הפעלת מחלקת עסקים מלאה (ולא "מחלקת עסקים אירופית") בחלק ממטוסיה. החברה מיוצגת בישראל על ידי "אופן סקיי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אג'יאן איירליינסAEGEANAegean Airlinesמבצע טיסותחברות תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: