אא

מחירי מבצע הקיץ של ריינאייר - גם מישראל. החל מ-44 אירו לכיוון

אחרי חודשים של היעדרות מלוח הטיסות בנתב"ג, חברת האולטרה לואו-קוסט חזרה לארץ וחזרה לכלול את ישראל במבצעיה. אלה המחירים הנמוכים ביותר שמצאנו לאתונה, פאפוס, בארי, מילאנו ומלטה בקיץ 2024

צילום: ריינאייר צילום: ריינאייר

אחרי שחזרה לפעול בישראל עם פתיחתו של טרמינל 1, ריינאייר חוזרת גם לכלול את ישראל במבצעים שהיא מציעה מפעם לפעם. אמנם לא מדובר בעשרות בודדות של אירו כמו שאנחנו רואים במדינות אחרות אבל בכל זאת אספנו עבורכם את המחירים הזולים ביותר לטיסות שמצאנו עם החברה בקיץ.

נזכיר כי מחירי המבצע של ריינאייר לא מצריכים קופונים או קודים שונים, אלא מופיעים מראש כמו שהם בעת ההזמנה.

אתונה

הטיסה הזולה ביותר בקיץ לאתונה היא ב-16 ביולי אז תשלמו 91€ לטיסת הלוך. טיסת החזור בטווח סביר היא אחרי שבוע, ב-23 ביולי, אז תשלמו 101€ או בסך הכל 192€ לטיסת הלוך ושוב.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

פאפוס

הטיסה הזולה ביותר לפאפוס שבקפריסין היא ב-30 ביולי אז תשלמו 91€ לטיסת הלוך. טיסת החזור בטווח סביר היא בשבת 3 ביולי, אז תשלמו 101€ או בסך הכל 192€ לטיסת הלוך ושוב. שימו לב שהמחירים בספטמבר יורדים משמעותית. מחיר טיסת הלוך-חזור בין 9 ל-14 בספטמבר לפאפוס עומד על 104€.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

מלטה

הטיסה הזולה ביותר בקיץ למלטה היא ב-27 ביוני, אז תשלמו 44€ לטיסת הלוך. טיסת החזור בטווח סביר היא אחרי שבוע, ב-4 ביולי, אז תשלמו 79€ או בסך הכל 122€ לטיסת הלוך ושוב.

מלטה. צילום: shutterstockמלטה. צילום: shutterstock

בארי

הטיסה הזולה ביותר בקיץ לבארי שבאיטליה היא ב-6 ביולי, אז תשלמו 62€ לטיסת הלוך ו-90€ לטיסת חזור ב-9 ביולי או בסך הכל 152€ לטיסת הלוך ושוב לבארי (שבת-שלישי).

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

מילאנו

הטיסה הזולה ביותר למילאנו בקיץ היא ב-6 ביולי, אז תשלמו 69€ לטיסת הלוך ו-86€ לטיסת חזור ב-10 ביולי או בסך הכל 154€ לטיסת הלוך ושוב למילאנו (שבת-רביעי).

מילאנו. צילום 123rfמילאנו. צילום 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבצע טיסותריינאיירלואו-קוסט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: