אא

בקרוב: פרסומות מותאמות אישית על המסכים במטוסי United

ענקית התעופה מארה"ב משיקה את "Kinective" - פלטפורמת פרסום מותאמת אישית ללקוחות החברה על הקרקע ובאוויר: "להתחבר לקהלי פרימיום בקנה מידה שאין שני לו". איך זה יתבצע, ומה יקרה אם תבקשו לבטל את השירות?

Kinective Media (צילום: UNITED) Kinective Media (צילום: UNITED)

הפרסום המותאם אישית ללקוחות עולה לאוויר. חברת United השיקה בימים האחרונים את "Kinective Media", מנגנון פרסום מותאם אישית בזמן אמת ללקוחות החברה.

הפלטפורמה הטכנולוגית מבטיחה לאפשר למפרסמים הגעה ללקוחות במגוון רחב של ערוצים, כולל האפליקציה של United ולראשונה גם על המסכים האישיים בטיסה, שגם עליהם יוקרנו פרסומות מותאמות אישית ללקוחות.

על פי הודעת החברה בין לקוחותיה הראשונים Norwegian Cruise Line, מלונות רשת IHG ואחרים.

טכנית, האפשרות להתאים את הפרסומות בטיסה תתבצע באמצעות MileagePlus, תוכנית הנאמנות של United. בעת בחירת מושב המטוס, המערכת תזהה את הלקוח ותבצע את החיבור בין חשבון הנקודות לבין המושב במטוס.

ריצ'רד נון, מנכ"ל MileagePlus, שתחת אחריותה הושק הפיתוח החדש: "בנינו רשת מדיה ראשונה מסוגה לנוסעים, המותאמת ל-Adtech. המותגים כבר התחילו להתחבר לקהלי הפרימיום בקנה מידה שאין שני לו".

ומה אם אני ממש לא רוצה את זה?

במקביל להשקה החגיגית, מבהירים כבר מעתה כמה פרטים באשר לתפעול המערכת שעלולה להיתפס כפולשנית. ב-United מבטיחים כי לא יכוונו פרסום לבני פחות מ-18 וגם אחרי ההתאמה האישית באמצעות הטכנולוגיה החדשה, המפרסמים לא יוכלו לגשת לפרטים אישיים של לקוחות United, אלא יקבלו אפיון בסיסי בלבד של הלקוחות.

בכל מקרה הלקוחות יוכלו לבטל את הסכמתם לפרסום ממוקד באמצעות Kinective Media בכל זמן שירצו לעשות זאת.

צילום: UNITEDצילום: UNITED

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: unitedיונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: