אא

גם בעברית: האפליקציה החדשה למטיילים ביוון

אפליקציית "mAiGreece" המבוססת בינה מלאכותית כוללת מידע תיירותי וחיוני למטיילים במדינה הפופולרית, ומאפשרת להתייעץ איתה באמצעות "עוזר דיגיטלי" בכל עניין. האפליקציה שתומכת גם בעברית ניתנת להורדה מהיום בחנויות האפליקציות

צילום: עמית קוטלר צילום: עמית קוטלר

האפליקציה החדשה של משרד התיירות היווני והמחלקה הדיגיטלית בממשלת יוון יוצאת לדרך. במטרה לשפר את חוויית התייר ביוון ובאיים, פותחה "mAiGrecce", המבוססת על בינה מלאכותית ותלמד את צרכיו של המטייל.

האפליקציה שניתנת להורדה כבר מעתה בחינם בחנויות האפליקציות אנדרואיד ובאייפון, כוללת מידע נרחב ביותר על האטרקציות, המוזיאונים, האתרים הארכיאולוגיים, חופי הדגל הכחול ושלל ארטרקציות נוספות במדינה.

במקביל האפליקציה מספקת מידע שימושי-חיוני למטייל, בין אם זה מיקומים של בתי חולים, תחנות משטרה ושגרירויות וקונסוליות של מדינות זרות. כמו כן ישנו מידע לגבי סדר הפעולות בעת אובדן או גניבה של דרכון. ניתן גם לשלוח הודעת SMS במצב חירום, שתספק לרשויות את מיקומכם.

בכניסה לאפליקציה תתבקשו לבחור את העדפות הטיול שלכם, שלפיהן יותאמו ההמלצות. ניתן גם ליצור קשר עם האפליקציה באמצעות "עוזר הנסיעות הדיגיטלי" בכתיבה או בדיבור. האפליקציה תומכת ב-31 שפות ביניהן 24 השפות באיחוד האירופי, לצד סינית, ערבית וגם עברית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אפליקציהיוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: