אא

אמסלם: "הם מבינים שזה הולך להיות הפייסבוק הבא, בית המשפט ידחה את הכל"

על רקע תביעה שהוגשה לבית המשפט נגד Atriis טכנולוגיות, אמסלם תיירות ויעקב אמסלם בסך של כ-26.646 מיליון שקל, אמסלם אחד מבעלי המניות של Atriis: "מנסים בכוח להוציא כסף״

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה תביעה על סך של כ-26.646 מיליון שקל ע"י ריטרוול טכנולוגיות בע"מ, רויטל קריסטל, לונץ' איט קפיטל ועוד שורה של תובעים בעלי המניות של ריטרוול נגד Atriis טכנולוגיות, שיעקב אמסלם הוא מבעלי מניות החברה (יחד עם שותפים בריטיים), ואמסלם תיירות ונופש בע"מ.

התביעה מתבססת על כך שלטענתם מגיע להם 10% משווי החברה, שמבוסס מבחינתם על סך של כ-250 מיליון שקל.

ריטרוול, חברה פרטית, העוסקת בפיתוח טכנולוגיה חכמה, מבוססת בינה מלאכותית, להגדלת המכירות וההכנסות מכל הזמנה המתבצעת בסוכנויות נסיעות.

החברה מקבלת דרך ממשקים שונים את המידע הרלוונטי מכל הזמנה, מעשירה את המידע, מייצרת הצעות פרסונליות לאותו נוסע ויוצרת אינטראקציות בממשקים שונים, כדי להציע לנוסע את המוצר המיטבי המותאם לצרכיו.

בתביעה טוענת ריטרוול כי "Atriis הפרה את הסכם המיזוג עם התובעים בכך שלא ביצעה את השלמת המיזוג, כמתחייב לתנאי ההסכם.

בתביעה נטען כי ביום 26.4.2022 חתמו הצדדים על הסכם, וזאת בתמורה להקצאת 10% מהון המניות של Atriis.

לפי הנטען היה תנאי מתלה לביצוע השלמת העסקה, אישור מרשות המיסים לביצוע המזוג. האישור לא ניתן, אך לפי הנטען באותו זמן בעלי המניות של ריטרוול כבר פעלו בתפקידים ב-Atriis.

לפי הנטען ביום 20.4.34, ניתן סוף סוף האישור: "אלא, שלמרבה הצער, לאחר קבלת החלטת המיסוי, בהגיע תורה של Atriis לקיים את הנדרש ממנה ולשלם את התמורה בהתאם להסכם המיזוג, וכעבור יותר משנה שבה היא נהנית הלכה למעשה מפירות העסקה שביצעה, פעלו הנתבעים בחוסר תום לב, בניגוד מוחלט להתחייבויות החוזית, וסרבו להשלים את העסקה".

בתביעה נטען כי Atriis עשתה הכל כדי שמועד הסכם המיזוג יפקע.

יעקב אמסלם בתגובה לתביעה: "מנסים בכוח להוציא כסף. הם בכלל נעלמו. הם מבינים שזה הולך להיות הפייסבוק הבא, בית המשפט ידחה את הכל".

נזכיר כי לפני כשלושה חודשים Sabre, ספקית התוכנה והטכנולוגיה, הודיעה על הסכם חדש עם חברת טכנולוגיית הנסיעות המנוהלת Atriis ולקוח ההשקה שלה ALTOUR להגדלת ההזמנות של Sabre New Distribution Capability (NDC) בשווקים גלובליים מרכזיים.

במסגרת העסקה, Atriis תוכל לספק לחברות העסקיות המטיסות את עובדיהן גישה חלקה לתוכן NDC שחברות תעופה מפיצות דרך ה-Sabre GDS.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמסלם תיירותיעקב אמסלם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: