אא

לא יחכו לכם: "אנייה לא מחכה למאחרים"

אם אתם מאלה שלא מגיעים בזמן וחושבים שיהיה בסדר, בדקנו באמצעות מומחה שייט מתי הצ'ק אין ושער האנייה נסגרים? כמה זמן מראש מומלץ להגיע לנמל בכדי לא להיכנס ללחץ אם משהו מעכב אותנו בדרך? ועוד

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

אם חשבתם שבדומה לחברות התעופה הישראליות, גם חברות השייט הבינלאומיות נוהגות להמתין למאחרים להגיע לאנייה (בצ'ק אין או בחזרה מסיורי חוף עצמאיים) -טעות בידכם.

"אנייה לא מחכה למאחרים", אומר אייל סולומון, מנהל הפיתוח העסקי של חברת נוריגי'אן קרוז ליין (NCL) בישראל. גם לא בתסריט אימה של מזוודה שאבדה או בכלל לא הגיעה לשדה התעופה ואתם בדרך לאנייה.

אז מה באמת עושים אם הכבודה אבודה וממהרים לצ'ק אין באנייה העוגנת בנמל המרוחק ממנו מפליגים לחופשת קרוז?

סולומון: "דבר ראשון גשו בשדה התעופה לדלפק אבדות, הצהירו שהכבודה שלכם לא הגיעה ומלאו טופס עם הפרטים של האנייה שבה תשהו ופרטי מסלולה. חברת התעופה תדאג להעביר לכם את הכבודה לאנייה שתחכה לכם כנראה בעצירה בנמל הבא".

כמה זמן מראש מומלץ להגיע לנמל בכדי לא להיכנס ללחץ אם משהו מעכב אותנו בדרך?

"אם הקרוז שלכם יוצא ממדינה אחרת, מומלץ לטוס יום לפני מועד יציאת הקרוז על מנת שלא תלחצו ממצבים כמו עיכובים בטיסה או אובדן כבודה. ברוב האניות תהליך הצ'ק אין מתחיל ב-11:00 בבוקר ועד שהאנייה יוצאת ללב ים. חלק מחברות השייט מאפשרות לנופשים לקבוע לעצמם מתי להגיע לצ'ק אין, אך החיסרון הוא שהנופשים לא יודעים למתי עשו צ'ק אין יתר הנוסעים ויתכן שימצאו עצמם ברישום מעט עמוס. יש להגיע לצ'ק אין הראשוני כ-3 שעות לפחות לפני השעה היעודה על מנת להיכנס לאנייה בנחת, לערוך היכרות עם האנייה ולחקור אותה ולצאת לדרך רגועים ונינוחים".

מתי הצ'ק אין ושער האנייה נסגרים? ומה קורה במקרה שיצאתי לסיור חוף באופן עצמאי ולא הגעתי בזמן לאנייה, האם האנייה תחכה לי? את כל התשובות ניתן לקרוא באתר הקרוזים החדש של קבוצת פספורט - פספורטקרוז - Passportcruise

לקריאת הכתבה המלאה - הקליקו כאן

לאתר פספורט קרוז החדש - הקליקו כאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםNCL

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: