אא

EasyJet מרחיבה פעילות ומשיקה 60 קווים חדשים

חברת הלואו קוסט הבריטית שהשעתה את כל טיסות הקיץ שלה לישראל, מרחיבה משמעותית את פעילותה בעונת החורף ומציעה לבריטים מגוון טיסות ליעדי נופש קיציים וחורפיים מ-21 נמלי תעופה בבריטניה וזה עוד לא הכל

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

איזי ג'ט הודיעה היום על ההשקה הגדולה ביותר של 60 קווים בעונת החורף הקרובה, כולל 33 קווים חדשים שיושקו מ-11 שדות תעופה בבריטניה, טיסות הממריאות לראשונה מהחורף הקרוב.

תוכנית החורף כוללת, בין השאר, קו חורף חדש לטרומסו בנורבגיה בפעם הראשונה עם יציאות מלונדון גטוויק, בריסטול ומנצ'סטר, כמו גם קו לאורך כל השנה מלונדון גטוויק לשטרסבורג, יעד צרפתי חדש עבור חברת התעופה.

טיסות חדשות לטרומסו יושקו ב-11 בנובמבר מלונדון גטוויק עם יציאות בימי שני ושישי, ממנצ'סטר ב-19 בנובמבר עם יציאות בימי שלישי ושבת, ומבריסטול ב-5 בדצמבר בימי חמישי וראשון לאורך כל החורף. טיסות מלונדון גטוויק לשטרסבורג יפעלו שלוש פעמים בשבוע בימי שני, שישי וראשון לאורך כל השנה.

חברת התעופה תשיק 3 קווים מלונדון לוטון לאתונה ובזל וקו לג'רבה בתוניסיה. הקו החדש לאתונה יפעל 3 פעמים בשבוע בימי שלישי, חמישי וראשון, והקו החדש לבאזל יפעל 4 פעמים בשבוע בימים שלישי, חמישי, שבת וראשון והקו החדש לג'רבה יפעל כל השנה בימים שני ושישי.

איזי ג'ט גם הכריזה על הנתיב השני שלה לאקוריירי בצפון איסלנד ממנצ'סטר, והיא חברת התעופה היחידה המציעה קווים ישירים מבריטניה לצפון איסלנד.

מהבסיס החדש של איזי ג'ט בבירמינגהאם תשיק חברת התעופה עוד 5 קווים חדשים אל: פראג, מרקש, קרקוב, רייקיאוויק ואינסברוק. מבריסטול ייצאו קווים חדשים לאגאדיר ולאיסטנבול, ומליברפול ייצאו 5 קווים חדשים אל: פראג, מרקש, מלטה, ברלין ופוארטוונטורה. מגלזגו תצאנה טיסות לשלושה יעדי שמש חורפיים חדשים: לאנזרוטה, פוארטוונטורה ומרקש.

נוסעים יכולים להשתמש ב-Low Fare Finder באתר easyJet.com כדי לחפש את התעריפים הנמוכים ביותר של easyJet.

איזי ג'ט פועלת ב-21 נמלי תעופה בבריטניה, ומציעה 584 קווים ל-136 יעדים מבריטניה לאירופה ומחוצה לה.

נזכיר כי חברת איזי ג׳ט השעתה את טיסותיה לישראל בשל המצב הבטחוני בארץ.

אומנם החברה הבריטית חזרה לארץ ב-25 במרץ 2024 לאחר הפסקה של כ-5 חודשים, אולם לאחר המתקפה האירנית על ישראל החליטה להשעות שוב את טיסותיה לתל אביב למשך כל הקיץ, עד ה-27 באוקטובר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'ט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: