אא

עתירה נגד רשות שדות התעופה: ״שירות המוניות של Gett בנתב"ג פועל בניגוד לתנאי המכרז״

בעתירה שהוגשה לבית המשפט המחוזי מרכז ע"י נהגי מוניות, נטען כי ״יש לחייב את ג'ט טאקסי לפעול להפעלת השירותים בצורה שוויונית ראויה ולאכוף את תנאי המכרז. מדובר בפגיעה גסה בנהגי המוניות"

אילוסטרציה. צילום: Shutterstock אילוסטרציה. צילום: Shutterstock

הוגשה עתירה נגד רשות שדות התעופה בטענה כי שירותי המוניות של Gett בנתב"ג פועלת בניגוד לתנאי המכרז.

העתירה הוגשה לבית משפט המחוזי מרכז מטעם נהגי מוניות וע״י עורך הדין מוטי גל, נטען בין השאר כי GETT שזכתה במכרז בספטמבר 2023 ״מפעילה את שירותיה בניגוד לתנאי המכרז שפרסמה ובניגוד להנחיות הברורות שנקבעו, בין היתר בצורה מפלה ולא שוויונית, בין נהגי מוניות שרשומים לשירות של החברה לבין נהגי מוניות שאינם רשומים, תוך פגיעה בחופש העיסוק של אותם הנהגים מתוך מטרה וכוונה ברורה של החברה שזכתה להשיא את רווחיה ולייצר לה מאגרי נתונים של מנהגי מוניות ולקוחות בניגוד לכל דין ועל מנת לפגוע בתחרות תוך פגיעה גסה בפרנסת העותרים".

כמו כן, נטען כי ״רשות שדות התעופה, אשר פרסמה את המכרז וקבעה את תנאיו, מאפשרת פעולות בניגוד למכרז אינה מפעילה את סמכותה בצורה ראויה, אינה אוכפת את תנאי המכרז והנחיותיו והיא מאפשרת במחדלה ובאוזלת ידה על אי האכיפה ועצימת העין מפעולות החברה, לחברה הזוכה לפעול כפי שהיא מוצאת לנכון תוך בניגוד לחובתה לפעול על פי תנאי המכרז, והכל כאמור מתוך מטרה להשיא רווחים, למנוע תחרות, להגדיל את מאגרי הנתונים ותוך פגיעה אנושה בעותרים ובציבור נהגי המוניות אשר אינו רשום לשירות של החברה".

עוד טענו הנהגים כי רש״ת ״בחרה לעצום את עיניה, להתעלם ולא לאכוף על החברה הזוכה, את תנאי המכרז אשר היא עצמה פרסמה ואת הנחיותיו. מבקשים לחייב את ג'ט טאקסי לפעול להפעלת השירותים בצורה שוויונית ראויה ואכוף את תנאי המכרז".

נציין כי העתירה מגיעה כאשר ברקע הנוסעים אשר נוחתים בנתב״ג ממשיכים לדווח על תורים ארוכים והמתנה מרובה למוניות GETT, במסגרת השירות שמעניקה בשדה״ת.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות שדות התעופהנתב״גנמל התעופה בן גוריוןgett

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: