אא

טיסת אייר אינדיה לא המריאה מנתב"ג בשל תקלה במטוס: ״במשך 4 שעות היינו במטוס״

הטיסה שאמורה היתה להמריא ב-22:10 אמש התעכבה בשל תקלה, אך לא הצליחו לתקנה עד לשעת עוצר הטיסות בנתב"ג. הנוסעים נאלצו לחזור לבתיהם, בהם כאלה שהפסידו טיסות המשך. לנוסעים נקבעה טיסה חדשה להיום. אייר אינדיה: "מתנצלים על העיכוב, ננסה לראות בעתיד איך למזער את אי-הנוחות"

אייר אינדיה (צילום: SHUTTERSTOCK) אייר אינדיה (צילום: SHUTTERSTOCK)

תקלה במנוע מטוס אייר אינדיה שאמור היה להמריא אמש (18.6) מנתב"ג לדלהי, הביאה לביטול הטיסה. מדובר בטיסה AI140 שאמורה היתה להמריא בשעה 22:10 מנתב"ג ולנחות בדלהי ב-06:30 בבוקר.

"בסביבות 22:30, אחרי שהמטוס כבר נוסע על המסלול, הוא חזר אל שער היציאה", סיפר לפספורטניוז ליאור מתל אביב, אחד הנוסעים שהיו על הטיסה. "במשך ארבע שעות ורבע היינו על המטוס, חלק מהזמן בלי חשמל ובלי מזגן, בזמן שמנסים לטפל בתקלה ללא הצלחה".

הטיפול שנמשך אל תוך הלילה במטוס מדגם בואינג 787 (דרימליינר), חצה את שעת עוצר ההמראות מנתב"ג כך שהמטוס לא יכול היה להמריא. "בסביבות 01:15 הבנו שזה כבר לא יקרה" אומר ליאור ומוסיף: "שיחררו אותנו מהטיסה ואז במשך שעות חיכינו למזוודות ועמדנו בתור להבין מה אנחנו אמורים לעשות. לחלק מהנוסעים הציעו מלון, אני חזרתי הביתה. אמרו לנו לשמור קבלות ולשלוח לאייר אינדיה".

לנוסעים נקבעה טיסה חדשה להיום (רביעי 19.6) באותה שעה, 22:10, אבל לדברי הנוסע ליאור רבים מהנוסעים וגם הוא, הפסידו טיסות המשך. "היו שם הרבה מאוד ישראלים שאמורים היו להמשיך לאוסטרליה וליעדים אחרים והם הפסידו את טיסת הקונקשן. אני הפסדתי טיסת פנים בתוך הודו".

מאייר אינדיה נמסר בתגובה: "אנחנו מחויבים לוודא שאנחנו עושים את המיטב כדי לתקן תקלות ולדאוג לנוסעים שלנו ובמידת הצורך גם להלין אותם. חשוב להבין שלא תמיד יש חלקי חילוף זמינים. זה קורה בחברות התעופה הגדולות בעולם. התלונות על כך שמבקשים מהנוסעים להישאר במטוס למשך זמן רב - אינן בגלל שאנחנו רוצים להטריד את הנוסע, אלא כי במקרה שמדובר בתקלת טכנית קצרה והטיסה יכולה בסופו של דבר להמריא, כל מה שנדרש הוא לסגור את דלתות המטוס ולהמריא. אנחנו מתנצלים על העיכוב המצער שנגרם לנוסעים וננסה לראות בעתיד כיצד ניתן למזער את אי-הנוחות והפגיעה בנוסעים. זה מה שאייר אינדיה ידועה בו וכך גם נמשיך לעשות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אינדיהAIR INDIAתקלה במנוע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: