אא

מנזקי המלחמה: אתר חמת גדר נסגר עד סוף הקיץ

האתר הפופולרי שמדרום לרמת הגולן ומזרחית לכנרת נסגר מחוסר כדאיות להפעלתו בשל המלחמה המתמשכת בצפון הארץ. באתר מתכננים חזרה לפעילות לקראת חגי תשרי: "בברכת בשורות טובות ושלום על ישראל"

חמת גדר (צילום: באדיבות חמת גדר) חמת גדר (צילום: באדיבות חמת גדר)

המלחמה ממשיכה לתת אותותיה ולהסב נזקים לענף התיירות. למרות אישור קליטתם של עובדים זרים למלונות בשל המצב הבטחוני שניתן סוף סוף, הענף עדיין מדשדש, בלשון המעטה.

הנהלת אתר הנופש חמת גדר, שמדרום לרמת הגולן ומזרחית לכנרת, מתמודד מתחילת העונה עם מיעוט מבקרים בשל המצב הביטחוני, וכמו בכל שאר הארץ, עם כמעט אפס תיירות נכנסת.

הנהלת האתר הודיעה היום (ד' 19.6) על "סגירה זמנית של חמת גדר ומלון הבוטיק ספא וילג׳, והפארק כולו, ויציאה לפגרת קיץ מאולצת". בחמת גדר מקווים כי ישובו לפעילות לקראת חגי תשרי, אם המצב הביטחוני יאפשר זאת.

צילום: באדיבות חמת גדרצילום: באדיבות חמת גדר

על פי הודעת האתר, ההחלטה התקבלה "בשל מציאות מורכבת וירידה חדה במבקרים ונופשים". באתר האינטרנט של חמת גדר נכתבה הודעה מיוחדת בנושא בתוספת המילים "בברכת בשורות טובות ושלום על ישראל, עם ישראל חי".

לצד חמת גדר, כבר מתחילת המלחמה סגורים מסלולי טיול, שמורות טבע וחניונים של רשות הטבע והגנים בשל המצב הביטחוני, ביניהם נחל בצת, יער אודם שגם נפגע במהלך המלחמה ואתרים נוספים עליהם תוכלו להתעדכן באתר הרשות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חמת גדר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: