אא

לצד ישראל: קבוצות הכדורגל הישראליות יורשו לקיים את משחקיהן הביתיים בהונגריה

לאחר שמכבי ת״א, מכבי חיפה, מכבי פ״ת והפועל באר שבע סורבו לשחק בפולין בעקבות לחץ פנימי וקריאות פרו-פלסטינית, הונגריה הסכימה לקבל את הקבוצות ולקחת על עצמה את כל ההתחייבויות של פולין. שר החוץ: "הונגריה מוכיחה פעם אחר פעם את העמידה האיתנה לצד ישראל״

האיצטדיון בבודפשט. צילום: shutterstock האיצטדיון בבודפשט. צילום: shutterstock
לאחר שמכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע סורבו לשחק בפולין בעקבות לחץ פנימי וקריאות פרו-פלסטינית, הונגריה הסכימה לקבל את הקבוצות הישראליות ולקחת על עצמה את כל ההתחייבויות של פולין, כולל איתור המגרשים המתאימים.
ממשרד החוץ נמסר כי לאחר שהתקבלה פנייה ממנכ"ל ההתאחדות למשרד החוץ ושגרירות ישראל בהונגריה, שר החוץ כ"ץ, שחזר אמש מהביקור מדיני בהונגריה, פנה היום לראש ממשלת הונגריה אורבן ולשר החוץ פטר סיירטו בבקשה שייענו בחיוב וייסיעו לקבוצות הישראליות. זמן קצר לאחר הפנייה, שגריר ישראל בהונגריה יעקב הדס-הנדלסמן עדכן את שר החוץ כ"ץ כי ההונגרים נענו בחיוב.
שר החוץ כ"ץ: "הונגריה מוכיחה פעם אחר פעם את העמידה האיתנה לצד ישראל. הספורט תמיד היה ותמיד יהיה מאחד בין עמים ולאומים שונים. אני שמח שהקבוצות שלנו יוכלו לייצג אותו בכבוד במפעלים הבינלאומיים, ובטוח שהישראלים, לצד ההונגרים, יעודדו את הקבוצות שלנו ויקבלו אותן בכבוד. תודה לראש הממשלה אורבן ולשר החוץ סיירטו על היענותם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראל כץמשרד החוץהונגריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: