אא

בנוכחות ראש ממשלת יוון: הוכרז "The Ilisian", הילטון אתונה המחודש

המלון החדש ייפתח רק בסוף 2025, אחרי שיפוץ נרחב והשקעה כוללת בסך 340 מיליון אירו. ראש ממשלת יוון מיצוטאקיס שנכח בהשקה: "השקעה משמעותית שתסייע לחזון של אתונה להיות יעד לכל ימות השנה"

לא עוד הילטון אתונה: זה מלון ILISIAN (צילום: HILTON) לא עוד הילטון אתונה: זה מלון ILISIAN (צילום: HILTON)

התרגשות גדולה בענף המלונאות באתונה. שמו של מלון הילטון החדש בבירת יוון הוכרז היום (חמישי) באירוע נוצץ בנוכחות ראש ממשלת יוון. שם המלון: THE ILISIAN.

המלון ייפתח בסוף 2025, במבנה ההיסטורי של מלון הילטון אתונה שפעל במשך יותר מחמישים שנה בשמו הקודם. בגלגולו הנוכחי THE ILISIAN יפעל תחת המותגים קונרד ו-וולדורף אסטוריה של הילטון.

המלון שבשדרות ואסיליס סופיאס באתונה יעבור שיפוץ ושדרוג בסכום כולל של 340 מיליון אירו, והוא יכלול 278 חדרים, סוויטות ועשרות דירות מגורים, כולל מגה-סוויטה בשטח של 400 מ"ר.

המלון כיום (צילום: HILTON)המלון כיום (צילום: HILTON)

במתחם יוקמו מועדון חברים, מסעדות, מתחמי בידור, בריאות וקניות ועוד כשהמטרה העיקרית היא לשלב בין חדשנות ושירות מוקפד לבין המסורת היוונית האותנטית.

שמו החדש של המלון ניתן לו בהשראת הנהר איליסוס ושכונת איליסיה, בה נמצא המבנה.

בנאומו באירוע אמר ראש ממשלת מיצוטאקיס כי "השקעה משמעותית זו תורמת לחזון של אתונה כיעד לכל ימות השנה".

המלון החדש צפוי להוסיף 800 מקומות עבודה בהעסקה ישירה, פי שלושה ממספר העובדים במלון הילטון ששכן במקום בעבר. על פי מחקר של אוניברסיטת פיראוס, במעגלים שניים ועקיפים יתווספו בזכות המלון 1,760 מקומות עבודה.

דינו מייקל, סגן נשיא בכיר והראש העולמי של מותגי היוקרה של הילטון, התייחס למשמעות כניסת מותגי היוקרה של הילטון לשוק היווני, והדגיש שהילטון היא חלק מאתונה כבר למעלה משישה עשורים. "אתונה היא יעד אידיאלי למטייל היוקרתי המודרני, עם תרבות והיסטוריה עשירה. מיקומו המפואר של הבניין המשקיף על האקרופוליס משלים את העיצוב היוקרתי העכשווי שלו בצורה מושלמת", אמר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטוןאתונהיווןמלונאותראש ממשלת יוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: