אא

הלאונג' עם השיק: הצצה לטרקלין החדש של אייר פראנס בלוס אנג'לס

חברת התעופה הצרפתית משיקה את הטרקלין החדש בנמל התעופה הבינלאומי טום בראדלי בלוס אנג'לס עם שף פרטי, ברמן ובקרוב גם מתחם עיסויים מפנק. בואו איתנו לסיבוב

טרקלין אייר פראנס לוס אנג'לס טרקלין אייר פראנס לוס אנג'לס

חוויית הטיסה הצרפתית גם על הקרקע בלוס אנג'לס. חברת התעופה הצרפתית אייר פראנס משיקה היום (שישי 21.6) את טרקלין העסקים החדש שלה בנמל התעופה הבינלאומי טום בראדלי שבלוס אנג'לס.

צילום: AIR FRANCEצילום: AIR FRANCE

הטרקלין הממוקם סמוך לשערי העלייה למטוס המשרתים את אייר פראנס יהיה זמין ללקוחות העסקים, המחלקה הראשונה (La Premiere) להם יוקצה מתחם נפרד, לקוחות Elite Plus ו-Flying Blue של אייר פראנס. כמו כן יוכלו לעשות בו שימוש לקוחות זכאים מחברת התעופה השותפה KLM וחברי SkyTeam.

צילום: AIR FRANCEצילום: AIR FRANCE

הטרקלין המשתרע על פני 1,100 מ"ר יוכל לארח 172 נוסעים בכל רגע נתון והוא יהיה פתוח בכל יום בין 09:00 ל-23:30. על העיצוב האלגנטי הופקדו SKG Brandimag, והוא נושא את צבעי הדגל של החברה והמדינה - גווני כחול, אדום ולבן. הריהוט יובא מצרפת ועוצב על ידי מעצבים צרפתיים.

צילום: AIR FRANCEצילום: AIR FRANCE

בלב הטרקלין החדש, מתחם ההסעדה בסגנון בראסרי פריזאי, כולל מקומות ישיבה אישיים, שולחן משותף גדול לנוחות ולעבודה וגומחות פרטיות.

צילום: AIR FRANCEצילום: AIR FRANCE

ההיצע הגסטרונומי כולל מנות חמות או קרות, מלוחות או מתוקות ותפריטים צמחוניים. בין המנות ביף בורגיניון, עוף קלוע ושלל גורמה צרפתי. בנוסף למנות המוכנות, שף שיעבוד באופן קבוע בטרקלין יכין מנות לפי בקשה במטבח פתוח, כדוגמת קדרה עם קונפי ברווז, דגים ועוד.

צילום: AIR FRANCEצילום: AIR FRANCE

במתחם האלכוהול, הבר יציע מבחר רחב של יינות צרפתיים ושמפניות, משקאות חריפים ובירות מקומיות וקוקטיילים שיוכנו על ידי ברמן במקום. לצד הבר, שפע מקומות ישיבה נוחים.

צילום: AIR FRANCEצילום: AIR FRANCE

בעוד כחודשיים וחצי יצטרף לטרקלין מתחם טיפולי ספא של קלרינס, השותפה של אייר פראנס במומחיות בטיפוח העור. צוותי קלרינס יקבלו את אורחי הטרקלין בשני חללים, ויציעו מבחר של שלושה טיפולי פנים בחינם: "אנטי ג'טלג", "ניקוי רעלים מיידי" ו"טיפוח עיניים מאיר". בכל טיפול, טכניקות העיסוי ישלבו את מוצרי החברה.

צילום: AIR FRANCEצילום: AIR FRANCE

פינת העבודה מצוידת בכורסאות נוחות ואפשרויות ישיבה נוספות, אינטרנט אלחוטי בחינם ושקעי חשמל ו-USB בפריסה רחבה לצד המושבים. לרווחה אופטימלית, תאי מקלחת זמינים לאורך כל היום כדי להתרענן. עיתונים ניתן לקרוא באפליקציה ייעודית.

צילום: AIR FRANCEצילום: AIR FRANCE

אייר פראנס מבצעת 26 טיסות שבועיות בין פריז דה גול ללוס אנג'לס, 21 מתוכן במטוסי הבואינג 777-300 שבהם מחלקת הפרמייר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרקלין עסקיםאייר פראנסלוס אנג'לסLAXair france

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: