אא

20 מטוסים לטובת המטען: ההסכם של חברת התעופה Sun Country וחברת Amazon

חברת התעופה האמריקאית המתמקדת כיום בעיקר טיסות פנאי ובשירותי מטען לענקית המסחר האלקטרוני תעמיד שמונה מטוסי B737-800 נוספים אשר יגדילו את את צי מטוסי המטען שלה ל-20 מטוסים. ההסכם עד שנת 2030 עם אופציה להארכה ל-2037

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת Sun Country Airlines חתמה על הסכם שירותי ״תחבורה אווירית״ מתוקן עם אמזון, המאריך את החוזה עד 2030 עם אפשרויות להארכה נוספת של התנאים עד 2037.

לפי ההסכם המתוקן, Sun Country תפעיל עד שמונה מטוסי מטען נוספים מדגם בואינג 737-800 החל מתחילת 2025.

ההסכם המתוקן יגדיל את תפעול המטען של Sun Country מ-12 לעד 20 מטוסים כאשר המטוס הנוסף הראשון צפוי להתחיל בשירות ברבעון הראשון של 2025.

כל שמונת המטוסים החדשים צפויים להיות פעילים עד הרבעון השלישי של 2025.

"אמזון היא לקוחה חשובה ביותר ל-Sun Country וביצועים טובים בשירותי המטען הנוכחיים שלנו מציבים אותנו היטב כדי להרחיב את העסק שלנו. אנו מצפים להמשיך ולספק שירותים לאמזון עד שנות ה-30", אמר ג'וד בריקר, מנכ"ל Sun Country.

Sun Country Airlines הינה חברת תעופה ״חסך״ היברידית בעלות נמוכה, המפעילה טיסות נוסעים מסחריות למטרות פנאי וכן למטען.

בסיס החברה נמצא במיניאפוליס, סנט פול בארה״ב, והיא מתמקדת בשירות לנוסעי פנאי וביקור חברים וקרובי משפחה ("VFR") ולנוסעים ולקוחות טיסות שכר ונותנת כאמור שירותי מטען בין היתר לחברת כאמזון, עם טיסות ברחבי ארצות הברית וליעדים במקסיקו, מרכז אמריקה, קנדה והאיים הקריביים . החברה טסה בעבר כחברת תעופה רגילה וכיום מפעילה טיסות לכ-90 יעדים בארה״ב, מכסיקו, מרכז אמריקה והקריביים.

את הרבעון הראשון של 2024, פתחה החברה ברגל ימין עם הכנסות שעלו ב-5.9% לעומת הרבעון הראשון של 2023, והגיעו לשיא רבעוני של 311 מיליון דולר. מספרי הנוסעים הקבועים של החברה גדלו ברבעון ביותר מ-16%.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהקרגו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: