אא

רשת המזון האסייתית זכתה במכרז להפעלת מסעדה בדיוטי פרי בטרמינל 3

רשות שדות התעופה ממשיכה בשדרוג תמהיל המסעדות בנתב"ג וצפויה מחר להוציא מכרז נוסף להפעלת שני בתי קפה באולם היוצאים ובאולם הציבורי בטרמינל 3

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

רשות שדות התעופה הודיעה היום על זכייתה של רשת "צ'וקה מטבח אסייתי" במכרז להפעלת מסעדה בדיוטי פרי של טרמינל 3.

הזכיה של רשת "צ'וקה" מצטרפת לשורה של רשתות מסעדות ובתי קפה מובילות, שזכו לאחרונה במכרזי ההסעדה שהוציאה רש"ת בכללם רשת בייקר בייקרי, אשר תפעיל שני בתי קפה באולם הנוסעים היוצאים של טרמינל 3, רשת קפה קפה שתפעיל את המסעדה החלבית באזור ההסעדה שבמרכז הדיוטי וכן רשתות מוזס, וטאטי.

חברת צ'וקה תחל מיד בעבודות הבינוי של מקום השירות וצפויה להפעיל את המסעדה תוך חודשים ספורים.

הטסים יפגשו בסניף תפריט המשלב בין מנות אסייתיות קלאסיות, סושי ומנות מוקפצות. הרשת מבטיחה רף גבוה של טריות ואיכות מזון ויכולת היערכות מהירה לכל שינוי בקצב תנועת הנוסעים בטרמינל.

מי יחליף את אילנ'ס?

מחר (שני, 24.6) צפויה רש"ת לפרסם מכרז להקמה והפעלה של שני בתי קפה חלביים בטרמינל 3, האחד במרכז הדיוטי פרי בגודל של כ-31 מ"ר והשני באולם הציבורי "שחקים" בגודל של כ-130 מ"ר.

הזוכה במכרז ייהנה ממתן שירות הן לנוסעים במתחם באולם היוצאים, והן לכלל ציבור המבקרים והשוהים בטרמינל 3, באמצעות המתחם הציבורי הפונה לקהל הרחב, ויחליף את חברת "אילנס" אשר מפעילה את בתי הקפה נכון להיום. בהתאם למדיניות שקבעה רש"ת במסגרת מכרזי ההסעדה החדשים, המחירים בהם ימכרו מוצרי המזון גם במסגרת מכרז זה יהיו זהים למחיר בו הם נמכרים ברשת בתי הקפה בשוק המקומי.

בנוסף, בכל בית קפה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" שקבעה רש"ת ובכלל זה מים מינרלים בשמונה שקלים (חצי ליטר) וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.

מחדשים את המכרזים בנתב"ג וברמון

רש"ת עתידה לפרסם בשבועות הקרובים מכרזים נוספים בתחום הקמעונאי וההסעדה, ובכלל זה מכרז להפעלת מערך החניונים בנתב"ג ובשדה התעופה רמון, מכרז להפעלת חנויות צעצועים בטרמינל 1 ובטרמינל 3, מכרז להפעלת מתחמי טרקליני אח"מ בנתב"ג ועוד.

כמו כן, פרסמה הרשות מכרז למתן שירותי תדלוק למטוסים, קרי, שירות תדלוק כלי טיס, לסוגיהם השונים, בין אם בתדלוק באמצעות מיכלית תדלוק (באוזר) ובין אם בתדלוק מנקודת תדלוק המטוסים (פיט), באמצעות דיספנסרים או בכל אמצעי אחר. כמו כן, משלב המכרז גם שירותים נלווים כגון - מכירה, החסנה ואספקה של שמני תעופה ותוספים לדלק, לכלי טיס, וריקון דלק מכלי טיס, על פי התקנים המחייבים - ישראליים ובינלאומיים. בנתב"ג פועלות כיום החברות 'פז שירותי תעופה בע"מ', ו'מרקורי' בע"מ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גדיוטי פרימסעדותרשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: