אא

זו הזוכה במכרז להפעלת שני בתי קפה בדיוטי פרי בטרמינל 3

בחודש אפריל הודיעה רשות שדות התעופה על מכרז להפעלת שני בתי קפה חלביים בדיוטי פרי שבטרמינל 3, וכעת נבחרה הזוכה - רשת ״בליקר בייקרי״. אחד מבתי הקפה יפעל במרכז מתחם הדיוטי פרי והשני בזרוע D. כמו כן, בשבועות הקרובים הרשות תפרסם גל נוסף של מכרזים בתחום הקמעונאי וההסעדה

דיוטי פרי נתב"ג. צילום: SHUTTERSTOCK דיוטי פרי נתב"ג. צילום: SHUTTERSTOCK

רשת ״בליקר בייקרי״ היא הזוכה במכרז להפעלת שני בתי קפה בדיוטי פרי בטרמינל 3.

רשות שדות התעופה הודיעה היום (א׳, 9 ביוני) על זכייתה של רשת בתי הקפה במכרז ההסעדה של טרמינל 3. ״בליקר בייקרי״ תפעיל בטרמינל 3 שני בתי קפה - אחד במרכז מתחם הדיוטי פרי והשני בזרוע D. בתי הקפה החדשים יחליפו את בתי הקפה של רשת "קמדן" שתקופת המכרז שלה הסתיימה.

הזכיה של רשת בתי הקפה מצטרפת לשורה של מסעדות ובתי קפה חדשים שזכו לאחרונה במכרזי ההסעדה שהוציאה רשות שדות התעופה ובכללם מסעדת מוזס לממכר המבורגר, בתי קפה של רשת טאטי, מתחם הסעדה חלבי של רשת קפה קפה ועוד. החברה תחל מיד בעבודות הבינוי של מקומות השירות וצפויה להפעיל את אחד מבתי הקפה כבר במהלך חודש יולי הקרוב.

לפי המדיניות של רש״ת, המחירים בהם ימכרו מוצרי המזון בנתב"ג יהיו זהים למחיר בו הם נמכרים ברשת בתי הקפה בשוק המקומי ובנוסף בכל בית קפה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" שקבעה רש"ת ובכלל זה מים מינרלים שמונה שקלים (חצי ליטר) וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.

בשבועות הקרובים, צפויה רש״ת לפרסם גל נוסף של מכרזים בתחום הקמעונאי וההסעדה ובכלל זה מכרז להפעלת מערך החניונים בנתב"ג ובשדה התעופה רמון, מכרז להפעלת בתי קפה בטרמינל באולם היוצאים ובאולם הציבורי (שחקים) בטרמינל 3, מכרז להפעלת חנויות צעצועים בטרמינל 1 ובטרמינל 3, מכרז להפעלת מתחמי טרקליני אח"מ בנתב"ג ועוד. כמו כן, עתידים להתפרסם בקרוב מכרזים לתחום התפעולי כגון מכרז לתדלוק מטוסים, מכרז לחברות השכרת רכב ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמל התעופה בן גוריוןנתב"גטרמינל 3מכרז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: