אא

בקרוב: 2 בתי קפה חדשים בדיוטי פרי בטרמינל 3

רשות שדות התעופה יוצאת במכרז חדש להפעלת שני בתי קפה: במרכז הדיוטי פרי בטרמינל 3 ובזרוע D העמוסה בטיסות אל על. וגם: כמה הרוויחו ב-2023 עסקי ההסעדה נתב"ג?

דיוטי פרי נתב"ג. שני בתי קפה חדשים (צילום: SHUTTERSTOCK) דיוטי פרי נתב"ג. שני בתי קפה חדשים (צילום: SHUTTERSTOCK)

על רקע הגידול בהיקף תנועת הנוסעים בנתב"ג וחזרתן של חברות בינלאומיות לפעול בישראל, רשות שדות התעופה מפרסמת מכרז להפעלת שני בתי קפה חלביים בדיוטי פרי שבטרמינל 3.

בית הקפה הראשון יפעל במרכז כיכר הדיוטי פרי (מול המזרקה), בין חנות הספורט והאלקטרוניקה וישתרע על שטח של כ-115 מ"ר, כולל דלפק ואזור שירות.

בית הקפה השני יפעל בזרוע D וישתרע על שטח של כ-186 מ"ר. גם הוא יכלול דלפק ואזור שירות. זרוע D הינה הזרוע בעלת הפעילות הגבוהה ביותר בטרמינל 3 כאשר מרבית הטיסות של אל על, בעלת היקף הפעילות הגבוה ביותר בנתב"ג, יוצאות ממנה.

המכרז החדש מתפרסם על רקע סיום ההתקשרות עם בתי הקפה שפעלו עד עתה במקום המותג קאמדן. המכרז הינו לתקופה של 5 שנים עם אפשרות הארכה לתקופה נוספת של 3 שנים.

על פי תנאי המרכז, המחירים לא יעלו על אלה בהם מוכרת הרשת את אותם המוצרים בסניפים נבחרים ברחבי הארץ. כמו כן, כמו בכל שאר בתי ההסעדה בטרמינל, בתי הקפה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" אותו קבעה רשות שדות התעופה ובכלל זה אספרסו או מים מינרלים ב-8 שקלים וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד. 

על פי נתוני רשות שדות התעופה, מחזור העסקים של ענף ההסעדה בנתב"ג עמד בשנת 2023 על כ-343 מיליון ש"ח.

מה עוד חדש ומה עוד בדרך?

המכרז החדש מצטרף לשורה ארוכה של מכרזי הסעדה שיצאו בתקופה האחרונה במסגרתם מפעילת רשת בתי המאפה "לה פרינה", הפועלת גם בשרונה מרקט, זכתה במכרז להפעלת בית המאפה באולם מקבלי הפנים של טרמינל 3, רשת בתי הקפה "אילנ'ס" זכתה במכרז להפעלת ההסעדה באולם הנוסעים היוצאים של טרמינל 1, רשת "קפה קפה" זכתה במכרז להפעלת בית קפה בדיוטי שבטרמינל 3 ורשת "טאטי", אשר זכתה במכרז להפעלת בתי הקפה בזרועות B ו-C של טרמינל 3.

מכרזים נוספים שפורסמו לאחרונה הינם להפעלת מסעדה אסיאתית בדיוטי פרי שבטרמינל 3 ולהפעלת פיצרייה בטרמינל 1. אחרי פסח תפרסם הרשות מכרז נוסף להפעלת שני בתי קפה נוספים, האחד במרכז הדיוטי פרי והשני באולם שחקים שבצדו המערבי.

במהלך אפריל צפויים לעבור בטרמינל 3 כ-1.2 מיליון נוסעים, גידול של כ-30% לעומת חודש מרץ ובימי השיא בחופשת פסח צפויים לעבור בשדה כ-60,000 נוסעים ביום. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גדיוטי פרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: