אא

נתב"ג מתחדש: מסעדה אסייתית בדיוטי פרי; פיצרייה בטרמינל 1

לקראת העונה החמה: רשות שדות התעופה יוצאת במכרז למסעדות חדשות בשני הטרמינלים ומודה: "טרמינל 1 ייפתח בקרוב". מה יהיה בתפריט במסעדות החדשות?

מתחם ההסעדה בדיוטי פרי בטרמינל 3 (צילום: SHUTTERSTOCK) מתחם ההסעדה בדיוטי פרי בטרמינל 3 (צילום: SHUTTERSTOCK)

אחרי עוד שיא בתנועת הנוסעים בנתב"ג מאז תחילת המלחמה (כמעט 40 אלף נוסעים ביום) ולקראת העונה החמה שבדרך: רשות שדות התעופה יוצאת במכרז חדש להפעלת מסעדה אסייתית במתחם הדיוטי פרי שבטרמינל 3.

המסעדה צפויה לפעול במיקום מרכזי ברחבת ההסעדה, לצד פינות הושבה ולצד מגוון המסעדות האחרות. המסעדה תשתרע על שטח של כ-78 מ"ר ותציע בין השאר סושי, מוקפצים, מנות בשריות, אגרולים, באנים ועוד. במכרז יכולו להשתתף חברות המפעילות ומנהלות רשתות ארציות של מסעדות אסייתיות.

עוד ייפתח מכרז להפעלת פיצרייה בטרמינל 1, שתשתרע על שטח של כ-90 מ"ר. במכרז זה יוכלו להשתתף חברות המפעילות ומנהלות רשת פיצריות. הזוכה במכרז ימכור פיצות בהכנה במקום במגוון גדלים ותוספות, פוקצ'ות במגוון תוספות, לחם שום, שתיה קרה קלה ועוד.

כמו במכרזים אחרונים שהוציאה הרשות, מחירי המוצרים שימכרו בשתי המסעדות לא יעלו על המחירים בהם מוכרת הרשת את אותם המוצרים בסניפים ברחבי הארץ.

"טרמינל 1 ייפתח בקרוב"

בהודעת רשות שדות התעופה נכתב כי "מפרוץ המלחמה טרמינל 1 עדיין סגור, אך הוא צפוי להיפתח בקרוב וככל שתגדל תנועת הנוסעים בנתב"ג", ובכך למעשה רשות שדות התעופה מיישרת קו לראשונה עם משרד התחבורה שהודיע כי טרמינל הלואוקוסט שעמד במרכז מחלוקות רבות לאחרונה, ייפתח מחדש בקרוב.

ענף ההסעדה בנתב"ג עמד בשנת 2023 על מחזור של כ-343 מיליון שקלים. המכרזים החדשים יוצאים עם סיום תקופת ההתקשרות של המפעילים הנוכחיים והינם לתקופה של חמש שנים עם אפשרות הארכה לתקופה נוספת של שלוש שנים.

לצד המכרזים החדשים גם זכיות חדשות: מפעילת רשת בתי המאפה לה פרינה, הפועלת גם בשרונה מרקט, זכתה במכרז להפעלת בית המאפה באולם מקבלי הפנים של טרמינל 3. החברה כבר החלה בתכנון לשדרוג בית המאפה ובמהלך החודשים הקרובים תחל בביצוע ההקמה. בית המאפה במתכונתו החדשה צפוי להיפתח לנוסעים לקראת הקיץ.
 
כמו כן, רשת בתי הקפה אילנס זכתה במכרז להפעלת ההסעדה באולם הנוסעים היוצאים של טרמינל 1. אילנס תפעיל את שני בתי הקפה המרכזיים באולם הנוסעים היוצאים הבינלאומי של טרמינל 1 ותחליף את רשת ארומה, אשר הפעילה את בתי הקפה מאז פתיחת הטרמינל.

אילנס מבטיחה תפריט קצר וקולע לממהרים לטיסה, תפריט פשוט הכולל מנות מוכנות בזמן קצר, ומגוון רחב של מוצרים ומנות טריות, בריאות ומחומרי גלם איכותיים.
 
יצוין כי בכל בתי ההסעדה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" אותו קבעה רש"ת ובכלל זה אספרסו או מים מינרלים ב-8 שקלים וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרמינל 1טרמינל 3נתב"גדיוטי פרימסעדות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: