אא

"אין ביקוש לישראל": ההודעה העצובה של חברת התעופה האירופית

בתשובה לפניית פספורטניוז, חברת התעופה ההולנדית Transavia שהאריכה את השעיית טיסותיה לישראל, מסרה כי "הסיבה המרכזית להחלטה היא חוסר ביקוש ליעד זה". בכך למעשה מבוטלות כל טיסות חברות התעופה הזרות להולנד. מוקדם יותר נאמר בכנס "תיירות עם הפנים קדימה" כי המדינה "תסיים את השנה עם מספר תיירים שמחזיר אותה 20 שנים לאחור"

טרנסאוויה (צילום: TRANSAVIA) טרנסאוויה (צילום: TRANSAVIA)

עדיין לא רואים את עתיד התיירות הנכנסת לישראל, ועכשיו גם בתוספת חותמת עגומה מחו"ל. חברת התעופה ההולנדית Transavia שהודיעה השבוע על הארכת השעיית טיסותיה לישראל וממנה לפחות עד 1 בספטמבר, מסבירה בתשובה לפניית פספורטניוז את הסיבה.

"הסיבה המרכזית לביטול הטיסות היא ביקוש מופחת ליעד זה", נכתב בהודעה שנמסרה לפספורטניוז, בהתייחס לתיירות הנכנסת לישראל, מבלי להתייחס לתיירים הישראלים שמבקשים לעשות את דרכם להולנד באמצעות חברת הלואו-קוסט, חלקם כבר הזמינו כרטיסים עם החברה.

על פי הודעת החברה, השעיית הטיסות שהוכרז עליה בתחילה עד 30 ביוני, תימשך לפחות עד 1 בספטמבר, "וכנראה שגם מעבר לכך", רמזו בחברת התעופה.

יצוין כי מדובר בזרוע ההולנדית של טרנסאוויה, הפועלת בין נתב"ג לאמסטרדם, ולא בזרוע הצרפתית שממשיכה להפעיל את הטיסות לנמל התעופה אורלי שבדרום פריז, לפחות על פי אתר החברה המאפשר המשך הזמנת טיסות לחודשי הקיץ נכון להיום.

טרנסאוויה מצטרפת בכך ל-KLM שהודיעה לא מכבר על ביטול טיסותיה לחודשים יולי ואוגוסט, כך שבחודשי הקיץ, הנחשבים לחזקים תיירותית, לא יתקיימו טיסות של חברות תעופה זרות בין ישראל להולנד, וחברות התעופה היחידות שיטוסו בקו הן הישראליות.

20 שנה אחורה

מוקדם יותר היום (24.6) נערך במלון הילטון בתל אביב כנס "תיירות עם הפנים קדימה" של המכללה האקדמית כנרת. במהלך הכנס אמר ד"ר ערן כתר, ראש המחלקה לניהול תיירות ומלונאות: "1.2-1.6 מיליון תיירים בישראל אלו מספרים שיחזירו אותנו לתקופת האינתיפאדה השנייה, 20 שנים לאחור".

ד"ר כתר סייג את הדברים לצד השלילי שלהם עוד יותר ואמר כי "זאת כמובן בתנאי שישראל לקראת סיום הלחימה ולא בדרך לפתיחת חזית נוספת".

כנס התיירות, הבוקרכנס התיירות, הבוקר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרנסאוויהTRANSAVIAחברות תעופהמלחמההולנדאמסטרדם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: