אא

ישראייר בדרך להשלמת רכישת חברת התעופה Smartwings

לאחר השלמת המהלכים האחרונים של החברה ובראשם רכישת השליטה בחברת התחזוקה הקפריסאית BIRD AVIATION, כעת תיכנס חברת התעופה למשא ומתן מואץ מול הבעלים הצ'כים של החברה, שלא מכבר רכשו את החלק הסיני בבעלות - מה שיקל על ישראייר להשלים את המהלך

SMARTWINGS (צילום: SMARTWINGS) SMARTWINGS (צילום: SMARTWINGS)

ישראייר מתכוונת להשלים את מהלך רכישת חברת התעופה הצ'כית Smartwings. החברה הישראלית כבר הגיעה להסכמות עם הבעלים הצ'כים של החברה, רומן ויק ואיי שימאני שהחזיקו ב-50.08%, אך לא הצליחו להגיעה בזמנו להסכמות עם החברה הסינית China Citic שהחזיקה ב-49.92% מהחברה.

במרוצת הזמן הצ'כים רכשו את החלק של הסינים בחברה, וכעת לישראייר עשוי להיות קל יותר להגיע להבנות עם הבעלים הצ'כים.

המהלך פועל למעשה על פי תכנון הזמנים של ישראייר, שכבר ברבעון הראשון של השנה הודיעה כי היא מתכוונת להאיץ את המגעים ולנסות להשלים את רכישת SMARTWINGS ברבעון השני של 2024.

מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס ומטוס החברה (צילום: רונן מחלב)מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס ומטוס החברה (צילום: רונן מחלב)

כפי שפרסמנו מוקדם יותר היום (26.6), במהלך אסטרטגי וחשוב לחברה, ישראייר השלימה רכישת 25% נוספים מחברת התחזוקה הקפריסאית BIRD AVIATION תמורת כ-2.3 מיליון אירו. ישראייר רכשה לא מכבר 50% מהחברה בחודש פברואר 2023. כחלק מהעסקה, לישראייר תהיה זכות למינוי שני דירקטורים נוספים מטעמה בחברה, כך ש-4 מתוך 6 הדירקטורים בה יהיו מטעם ישראייר.

בישראייר ציינו היום כי "עם רכישת השליטה במרכז התחזוקה בקפריסין, ניתן יהיה להפנות משאבי ניהול בחברה להתקדמות במימוש התכנית האסטרטגית, ולמצות את המו"מ לרכישת מניות בחברת Smartwings הצ'כית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירsmartwings

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: