אא

אתיחאד חוזרת להפעיל טיסה יומית בקו אבו דאבי-תל אביב

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שלא עצרה את פעילותה ב-7 באוקטובר, הפעילה עד עתה 4 טיסות שבועיות בקו. באוגוסט תשוב להפעיל טיסה יומית במטוסי AIRBUS A320 ו-A321. כל הפרטים ושעות הטיסה

אתיחאד AIRBUS A321 (צילום: SHUTTERSTOCK) אתיחאד AIRBUS A321 (צילום: SHUTTERSTOCK)

אתיחאד איירווייס מעלה הילוך. החברה שלא עצרה את פעילותה והמשיכה לטוס לישראל כל העת גם אחרי 7 באוקטובר, עוברת מ-4 טיסות שבועיות לטיסה יומית בקו אבו דאבי-תל אביב החל מאוגוסט.

על פי הודעת החברה, רציפות הטיסות וההחלטה שלא לעצור אותן יצרו אמון בקרב הישראלים, שמתבטא בביקושים גבוהים לאבו דאבי וליעדי ההמשך של החברה במזרח - מה שהביא להחלטה להגביר את התדירויות בקו.

החברה, המיוצגת בישראל על ידי ממן אוויאיישן, תחזור להפעיל את הקו בתדירות היומית ב- 3 באוגוסט. הטיסות יתבצעו במטוסי AIRBUS A320 ובהם 158 מקומות ו-AIRBUS A321 ובהם 188 מקומות. הטיסות ימריאו מנמל התעופה באבו דאבי ב-09:45 בבוקר וינחתו בתל אביב ב-12:25 בצוהריים. הטיסות מתל אביב ימריאו ב-14:45 וינחתו באבו דאבי ב-18:55.

על פי נתוני רשות שדות התעופה, בחודש שעבר (מאי 2024) הטיסה אתיחאד 7,235 נוסעים במתכונת של 4 טיסות שבועיות, 15% פחות בלבד בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2023 אז פעלה בקו טיסה יומית.

לאחרונה צוטט מנכ"ל אתיחאד, אנטונלדו נבס, כי במסגרת התוכנית האסטרטגיית של החברה, בכוונתה להפעיל עד סוף השנה את כל היעדים המרוחקים עד ארבע שעות טיסה מנמל התעופה של אבו דאבי, במתכונת של שתי טיסות יומיות. לא מן הנמנע שישראל תהיה חלק מהתוכנית השאפתנית.

לדברי רן פולק, נציג אתיחאד איירווייס בישראל, "אנו חווים ביקושי שיא לטיסות בחודשי הקיץ ובחגים. מרבית הנוסעים מבקשים להמשיך לבנגקוק, פוקט, דלהי, סרי לנקה ויעדים נוספים במזרח".

אתיחאד מאפשרת לרוכשים כרטיס טיסה ליעד המשך ליהנות מעד שני לילות באבו דאבי במלונות 3-4 כוכבים על חשבון החברה.

אבו דאבי. צילום: 123rfאבו דאבי. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיחאד איירווייסאבו דאביטיסות לאבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: