אא

עוד מותג שייט מתרחב לאזור אסיה: ריץ קרלטון החל מדצמבר 2025

ההפלגות תצאנה במגה יאכטה מפוארת למסלולי שייט שונים מטוקיו, הונג קונג או סינגפור ויגיעו ל-28 נמלים ב-10 מדינות במזרח ואלה הן

הלונג ביי, וייטנאם. צילום: shutterstock הלונג ביי, וייטנאם. צילום: shutterstock

מותג היוקרה ריץ קרלטון, שנכנס לתעשיית השייט עם מגה-יאכטות מפוארות, מתרחב לאזור אסיה-פסיפיק. החל מדצמבר 2025 ועד מאי 2026 תצא ה-Luminara, המגה יאכטה היוקרתית של ריץ קרלטון ל-10 מסלולי שייט חדשים באזור אסיה-פסיפיק. ה-Luminara הנבנית בימים אלה צפויה להימסר ב-31 ביולי 2025. הספינה במשקל של 46,750 טון היא יאכטת העל השלישית של ריץ קרלטון ותכלול בין היתר סוויטה בשטח של 1,039 מ"ר.

מאיזה מדינות במזרח תצאנה ההפלגות, לכמה לילות ובאיזה נמלים ומדינות תעגון? כנסו לפספורטקרוז - אתר הקרוזים החדש מקבוצת פספורט. הקליקו כאן לכתבה המלאה עם כל הפרטים.

מוקדם יותר השבוע הודיעה חברת שייט אחרת - דיסני קרוז ליין, כי תפליג לאסיה. הודיעה כי האנייה החדשה שלה – ה-Disney Adventure, צפויה לצאת החל משנת 2025 להפלגות ממרכז השייט מרינה ביי בסינגפור זאת בעקבות שיתוף פעולה שנחתם בינה לבין לשכת התיירות של סינגפור.

ג'ים מורן, יו"ר בכיר ומנכ"ל The Ritz-Carlton Yacht Collection: "כשנוסעי יוקרה ממשיכים לחפש חוויות בלתי נשכחות ומותאמות אישית ברחבי העולם, אנו נרגשים להציג מסעות באזור אסיה-פסיפיק. מסלולי הטיול החדשים הללו מדגימים את המחויבות האיתנה שלנו להעלות את הרף בהתמדה בשייט יוקרתי, ומציעים דרכים חדשניות לחוות את יאכטות העל שלנו ולחקור תרבויות מקומיות תוססות ברחבי העולם".

ג'ני בנזקוון, סגנית נשיא בכירה של מלונות ריץ-קרלטון, סנט רג'יס ובולגרי: "כמותג מלונות היוקרה הראשון שנכנס לתחום השייט, אנו נרגשים להכריז על הרחבת הפלגות היאכטות שלנו אל היעדים המבוקשים ביותר באסיה. אבן דרך זו מדגישה את המחויבות שלנו לספק חוויות אקסקלוסיביות וסוחפות שמתאימות לטעמים המובחנים של נוסעי היוקרה. ההרפתקנים המתוחכמים של היום מחפשים מסעות אינטימיים, אותנטיים, מותאמים אישית, החורגים הרבה מעבר לאירוח מסורתי, ואוסף היאכטות של ריץ-קרלטון מציע לאורחים גישה ללא תחרות ליעדים המעולים ביותר בעולם, והכל תוך שהם נהנים מסימני היוקרה והשירות המותאם עבורם של המותג הידוע קרלטון".

נזכיר כי ריץ קרלטון מקבוצת מריוט הצהירה ב-2017 על החלטתה להיכנס לתחום היאכטות תחת השם The Ritz-Carlton Yacht Collection. במסגרת זאת, החברה תפעיל 3 יאכטות שונות בגדלים ובזמנים שונים. עוד נזכיר כי בספטמבר אשתקד, הגיעה לביקור בישראל Evrima - היאכטה המפוארת הראשונה של רשת מלונות היוקרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםריץ קרלטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: