אא

הטיסה אוסטרלית, השיק צרפתי: Qantas משיקה את קו פרת'-פריז

חברת התעופה האוסטרלית תחל לטוס בקו פרת'-פריז ב-12 ביולי. החברה מציגה תפריט מזון מושקע ואביזרים ייחודיים לנוסעי הטיסה שתימשך יותר מ-17 שעות, כולל פיג'מה עם לוגו ומספר הטיסה

קוואנטס אוסטרליה צרפת קוואנטס אוסטרליה צרפת

הייתם מוכנים לעלות על טיסה ישירה של 17 שעות מאוסטרליה ולנחות בפריז? מי שיעשו זאת החל מהחודש הקרוב יזכו גם לכמה פינוקים אותם משיקה חברת התעופה האוסטרלית Qantas שתפעיל את הקו החל מ-12 ביולי. משך הטיסה ליתר דיוק יעמוד על כ-17 שעות ו-20 דקות.

צילום: QANTASצילום: QANTAS

החברה הציגה השבוע תפריטים ואביזרים בהשראה צרפתית, כולל פיג'מות וערכות טיפוח ייחודיות. הפיג'מות שיחולקו לנוסעי מחלקת העסקים עוצבו על ידי המעצב האוסטרלי מרטין גרנט ועליהן מוצג מסלול הנסיעה.

צילום: QANTASצילום: QANTAS

צילום: QANTASצילום: QANTAS

גם תפריט המזון יעבור שדרוג ויכלול בין היתר עוף וטרגון עם מחית בצל, מוס שוקולד עם אגסים בקרמל ועוד. תפריט המשקאות החריפים יכלול קוקטיילים מיוחדים שיוגשו במחלקת העסקים, ביניהם ג'ין עם לימון ויין מבעבע.

צילום: QANTASצילום: QANTAS

החגיגה תחל עוד לפני כן בטרקליני העסקים של העסקים של Qantas ברחבי אוסטרליה, שגם בהם יוגשו מנות מיוחדות כדוגמת פילה בקר עם אפונת שלג, סלט טונה טרי עם זיתים, שעועית ירוקה ורוטב לימון; ברווז ופיסטוק ועוד.

צילום: QANTASצילום: QANTAS
צילום: QANTASצילום: QANTAS

נכון ליום ההכרזה, החברה תפעיל 4 טיסות שבועיות בקו, כולן במטוסי הדרימליינר בואינג 787. שעת היציאה של מרבית הטיסות מפרת' תהיה 19:35 בערב והנחיתה למחרת ב-06:55 בבוקר בפריז. שעת היציאה מפריז תהיה 10:00 בבוקר והנחיתה ב-08:30 בבוקר למחרת בפרת'.

הטיסה הראשונה של Qantas בקו תצא כאמור ב-12 ביולי. במטוס שלוש מחלקות: עסקים, פרימיום אקונומי ומחלקת תיירים. המחירים במחלקת התיירים בקו מתחילים ב-1,514$ (דולר אמריקני), במחלקת הפרימיום 2,785$ ובמחלקת העסקים החל מ-6,490$.

צילום: QANTASצילום: QANTAS

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קוואנטסQANTASאוסטרליהצרפתפריזנמל שארל דה גול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: