אא

אחרי שביתת הענק, מנכ"ל חברת התעופה הקנדית מתנצל: "מהימים הקשים שחוויתי"

"שלושת הימים האחרונים היו מהקשים בקריירה שלי": מנכ"ל חברת התעופה הקנדית Westjet מתייחס לשביתת הענק בחברה, שפגעה ביותר מ-800 טיסות: "מתנצל בפני הלקוחות שנפגעו, אסיר תודה על התגייסות העובדים"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

שביתת הענק בתעופה בקנדה מביאה את מנכ"ל Westjet לפרסם התנצלות אישית. אחרי שיותר מ-400 טיסות בוטלו בשל שביתת הצוותים הטכניים ואנשי התחזוקה בחברת התעופה הקנדית, מנכ"ל החברה אלכסיס ואן הונסברוק מפרסם היום (ב' 1.7) התנצלות בהודעה מיוחדת ברשתות החברתיות.

"שלושת הימים האחרונים היו מהקשים בקריירה שלי. כתוצאה מהשביתה נאלצנו לקרקע 130 מתוך 180 המטוסים שלנו ב-13 שדות תעופה בקנדה, אבל המשכנו לפעול ככל שיכולנו", כותב מנכ"ל Westjet ומוסיף: "יותר מ-800 טיסות בוטלו ומאה אלף נוסעים נתקעו. היינו צריכים למצוא להם פתרון - ועשינו זאת. הגענו להסכם טנטטיבי עם האיגוד המייצג את מהנדסי המטוסים והטכנאים".

"כעת אנחנו חוזרים לפעילות בצורה בטוחה ובמהירות האפשרית", מוסיף המנכ"ל. "למרבה הצער, זה ייקח זמן, אבל אנחנו נקדם הסכם לפיו שום פעולה נוספת לא תשפיע על פעילות החברה בקיץ ולא תפגע בלקוחות ובעובדים שלנו".

המנכ"ל התנצל ואמר: "אני מצטער מאוד בפני הלקוחות שלנו שהושפעו מאירועי הימים האחרונים, ואני אסיר תודה לאלפי ה-'WestJetters' שהקריבו את סוף השבוע הארוך שלהם כדי לסייע ללקוחות, להחנות בבטחה את המטוסים, וכעת ימשיכו לפעול לשיקום הפעילות שלנו".

כאמור, החברה נאלצה לקרקע בעקבות שביתת הפתע של הצוותים הטכניים טיסות בהיקף שהשפיע על כמאה אלף נוסעים. למרות ש-Westjet פחות מוכרת בישראל, מדובר בחברה גדולה המתבססת בעיקר על צי מטוסים צרי-גוף. החברה טסה ל-100 יעדים ב-28 מדינות, בעיקר בצפון ובמרכז אמריקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: WESTJETקנדהחברות תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: