אא

Emirates מציגה: לילה בחינם בדובאי

אם תזמינו טיסה עם ענקית התעופה לחודשי הקיץ תקבלו לילה בחינם במלון היוקרה JW Marriott Marquis. נוסעי המחלקה הראשונה או מחלקת העסקים יזכו לחופשה של שני לילות

דובאי. צילום: 123rf דובאי. צילום: 123rf

ענקית התעופה Emirates פירסמה היום (שני, 1 ביולי) מבצע מעניין במיוחד שמעניק לכל נוסע לילה בחינם במלון JW Marriott Marquis היוקרתי, שנחשב למלון הגבוה ביותר שיש לרשת להציע בדמות שני גורדי שחקים בגובה 335 מטרים.

הזכאים להטבת הלינה בחינם יהיו נוסעים שיבחרו לבלות את חופשתם המלאה בדובאי, אבל גם כאלה שעוצרים במדינה לזמן מה עד לטיסת ההמשך שלהם. מטרת המבצע כמובן לחשוף כמה שיותר תיירים לעיר המדבר העתידנית, שמלאה באטרקציות ממוזגות ומוצלות, כמו גם רצועת חוף נקיה ומזמינה גם בחודשי הקיץ הלוהטים (המלון ממוקם 4 ק"מ מקניון דובאי ו-3 ק"מ מהבורג' חליפה).

צילום באדיבות משרד התיירות של דובאיצילום באדיבות משרד התיירות של דובאי

הטבת הלינה עבור הטסים במחלקה הראשונה או במחלקת עסקים תגדל לכדי שני לילות בחינם במלון היוקרתי שמחזיק בחמישה כוכבים כמובן ומתגאה במספר מסעדות במתחם, כמו גם שירות שיערוך לכם סיור רכוב בעיר בדרך לאחת האטרקציות הרבות המוצעות בה.

נוסעים במחלקת התיירים פרימיום או במחלקת התיירים יהיו זכאים להטבה של לילה אחד בחינם בתנאים דומים.

תוקף המבצע הוא להזמנות שייעשו החל מהיום (1 ביולי) ועד ל-21 ביולי לטיסות שייצאו בין ה-4 ביולי ל-15 בספטמבר.

נציין כי חברת Emirates לא ממריאה כרגע מנתב"ג והמבצע תקף רק לטיסות היוצאות מדובאי. חברת הבת Fly dubai, המיוצגת בישראל על ידי חברת "אופן סקיי", ממריאה מנתב"ג לדובאי ומאפשרת טיסות המשך עם חברת Emirates.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסמבצעמריוט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: