אא

משתדרגים: היעדים אליהם תגיעו עם הבואינג המחודש של Emirates

ענקית התעופה חשפה את הערים הראשונות בהן ינחת מטוס בואינג 777 המחודש שלה שכולל מחלקת עסקים מתקדמת ויותר מושבי פרימיום אקונומי

בואינג 777. צילום: EMIRATES בואינג 777. צילום: EMIRATES

ז'נבה, טוקיו (האנדה) ובריסל הם שלושת הערים הראשונות שייהנו ממטוס הנוסעים החדש והמשודרג של חברת Emirates מסוג בואינג B-777.

המטוסים שודרגו בהשראת מטוס ספינת הדגל של ענקית התעופה, הבואינג A380, והוא כולל תא נוסעים חדש במחלקת העסקים המספק פרטיות גבוהה במיוחד במערך של 38 מושבים בסידור של 1-2-1.

בהמשך למחלקת עסקים המטוס עבור מתיחת פנים כוללת של התקנת 24 מושבי פרימיום אקונומי העדכניים ביותר, יחד עם 256 מושבים במחלקת תיירים.

81 מטוסי בואינג B-777 ישודרגו במהלך החודשים הקרובים, ויגיעו ליעדים נוספים בהן נוחתת ענקית התעופה מהאמירויות. בסך הכל תשדרג החברה מעל ל-191 מטוסים כחלק מתוכנית השידרוג הגדולה בתעשייה הנאמדת בסכום של למעלה מ-3 מיליארד דולר.

הקווים במטוס המשודרג יחלו לפעול מדובאי לז'נבה החל מה-11 באוגוסט, אל טוקיו החל מהראשון בספטמבר ולבריסל החל מה-11 בספטמבר.

נציין כי חברת Emirates לא ממריאה כרגע מנתב"ג, אך חברת הבת שלה, Fly dubai המיוצגת בישראל על ידי חברת "אופן סקיי", ממריאה מנתב"ג לדובאי ומאפשרת טיסות המשך עם חברת Emirates.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאמירייטסבואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: