אא

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מעדכן את תכנית הנאמנות: קדימות ללקוחות היוקרה

סוכני הנסיעות קיבלו עדכון על שינויים שייכנסו לתוקף ב-1.4.25, במסגרתם תינתן קדימות ושירות מורחב לחברי המועדון שמרבים לטוס אל על. מעמד הנוסעים יישמר בחודשים הקרובים. כל הפרטים

אל על. צילום: שאטרסטוק אל על. צילום: שאטרסטוק

במכתב שנשלח היום (1.7.24) לסוכני הנסיעות נכתב כי על רקע חוסר הוודאות שאפיין את החודשים האחרונים, אשר השפיע על עולם התעופה שממילא מאופיין בדינמיות, אל על האריכה עד לאחרונה את תוקף המעמדות של חברי מועדון הנוסע המתמיד.

"בעקבות המצב המורכב וכמענה לפניות של לקוחות יוקרה, החלטנו לבצע מספר שינויים שמטרתם לאפשר לנו להמשיך ולהבטיח לכם, לקוחותינו הנאמנים, את השירות הטוב ביותר", נכתב.

"השינויים בתוכנית יתנו קדימות ללקוחות היוקרה שמרבים לטוס אל על. שינויים אלו צפויים לכלול מגוון הטבות נוספות לחברי יוקרה אותן נפרסם עם השקת התוכנית, על מנת לעודד את כלל לקוחותינו לטוס איתנו ולהתקדם במעמדות".

תוכנית היהלומים החדשה שתושק ב-1 באפריל 2025, תכלול ספים חדשים שלא יעלו על 30% ביחס לספים למעמדות בתוכנית הקיימת.

החברה הדגישה כי תוקפם של מעמדות במועדון יוותר ללא שינוי ויישאר ל-12 חודשים מרגע קבלת המעמד. כמו כן, תוכנית היהלומים החדשה כוללת הוראות מעבר שמטרתם לשמור על היהלומים והמעמדות שנצברו בתוכנית הקיימת.

החל ממועד כניסת השינויים לתוקף, בעת בחינת המעמד של כל לקוח בתוכנית היהלומים החדשה, ייקבע המעמד בהתאם למכסת היהלומים (או מכסת יהלומים וקטעי הטיסה) שצבר חבר המועדון בתקופה של 12 החודשים שלפני מועד בחינת המעמד, כך שתיתכן ירידה למעמד נמוך יותר ואף למעמד הבסיס, בהתאם לספים שיהיו מעודכנים במועד הבחינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמועדון הנוסע המתמיד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: