אא

ITA Airways השיקה קו טיסות ישיר לאחת המדינות המרהיבות במערב אפריקה

הטיסה הראשונה של ITA Airways מרומא נחתה בנמל התעופה הבינלאומי בלייס דיאן שבדקר, בירת סנגל. עם השקת הטיסה החדשה, מפעיל החברה כבר 57 יעדים בעונת הקיץ הקרובה, כולל 16 קוים פנימיים, 26 בינלאומיים ו-15 בין יבשתיים

דקאר, סנגל. צילום: Shutterstock דקאר, סנגל. צילום: Shutterstock

קו ישיר חדש ומסקרן לחברת Ita Airways.

טיסת הבכורה של ITA Airways מנמל התעופה דקאר לנמל התעופה שברומא - פיומיצ'ינו AZ855 יצאה ביום רביעי האחרון, בשעה 23:40, זמן מקומי.
בהשקת המסלול הבין יבשתי החדש לדקר, היעד השני של החברה בדרום הסהרה אפריקה, שוק אסטרטגי חשוב עבור החברה האיטלקית, נערך טקס חגיגי בנמל התעופה דקאר-בליז דיאן.

"אנחנו שמחים לחנוך את הטיסה הישירה הראשונה שלנו בין דקאר לרומא, היעד השני שהצגנו בשוק האפריקאי שמדרום לסהרה תוך חודש בלבד", אמרה אמיליאנה לימוסאני, המנהלת המסחרית של ITA Airways ומנכ"לית Volare. "מדובר בחלק מרשת הקיץ המתרחבת שלנו, שכבר הניבה הזמנות מצוינות. הטיסה החדשה, במטוס האיירבוס A321neo, לא רק תרחיב את הרשת שלנו לטווחים בינוניים אלא גם תטפח את קשרי המסחר והתרבות בין סנגל לאיטליה, מה שמגביר את תנועת הפנאי והעסקים כאחד".

נגור נדיאיי, שגריר סנגל באיטליה: "סנגל ואיטליה מקיימות יחסים למופת בתחומים הדיפלומטיים, הכלכליים, התרבותיים והמדעיים, יחסים אשר, אני משוכנע, יתפתחו אפילו עוד הודות לארבע הטיסות הישירות הללו בשבוע. הודות ל-ITA Airways, נמקסם את הפוטנציאל עבור חילופי מסחר ותיירות".

כאמור פתיחת הטיסה החדשה של רומא - דקאר מהווה קו אסטרטגי חשוב עבור חברת התעופה האיטלקית והשני שלה ליבשת אפריקה העונה, לאחר השקת הטיסות לאקרה בחודש יוני.

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

הקו החדש יפעל לפי לוח הזמנים הבא:

• דקאר - רומא עם ארבע תדירות שבועיות: מיולי עד אוקטובר, יציאה מדקר בלייז דיאן
נמל התעופה מתוכנן בשעה 23:40 (שעון מקומי), עם הגעה לרומא פיומיצ'ינו למחרת בבוקר בשעה 7:20 בבוקר (שעון מקומי).
• רומא - דקאר בארבע תדירויות שבועיות: מיולי עד אוקטובר, לוח הזמנים כולל יציאה
מרומא פיומיצ'ינו בשעה 14:55. (שעון מקומי) והגעה לסנגל בשעה 18:55. (זמן מקומי).
הטיסות לדקר וממנו יופעלו עם האיירבוס A321neo החדש, המטוס הגדול ביותר במשפחת איירבוס A320neo המתהדר בצריכת דלק ו-CO2 נמוכה ב-20%.

במטוס שלושה תאים נפרדים: מחלקת עסקים (12 מושבים), פרימיום אקונומי (12 מושבים), ותיירים עם 141 מושבים. חללי התא, עוצבו כולם על ידי וולטר דה סילבה, ומגלמים את האלגנטיות והסגנון אופייני לאיטליה.
המאפיינים הייחודיים של ה-A321neo של ITA כוללים תא נוסעים עם צבעים וחומרים חדשים - העדכניים ביותר, תאורת פנים חדשה בהתאמה אישית של ITA Airways.

כל מושב מצוייד במערכת בידור עדכנית ביותר, הכוללת וידאו ואודיו "על פי דרישה", 17.3 אינץ' (עסקים), מסכי מגע בגודל 15.6 אינץ' (Premium Economy) ו-13.3 אינץ' (Economy).
עם השקת הטיסה החדשה לדקר, ITA Airways תפעיל 57 יעדים בתקופה הנוכחית עונת הקיץ, כולל 16 פנימיים בתוך איטליה, 26 בינלאומיים ו-15 בין יבשתיים.

בנוסף, בשיא הקיץ, חברת התעופה האיטלקית תטוס ל-12 יעדים עונתיים נוספים, שנבחרו בין הפופולריים ביותר אתרי תיירות בים התיכון, כולל יוון, ספרד, קרואטיה והאיים האיטלקיים, מרומא פיומיצ'ינו וממילאנו לינאטה.

נזכיר כי, נציבות האיחוד האירופי אישרה את רכישת 41% מ-ITA Airways על ידי קבוצת לופטהנזה.

לאחר הסיכום הסופי, ITA Airways אמורה להפוך לחברת התעופה החמישית ברשת המשולבת באופן הדוק עם קבוצת לופטהנזה תוך שמירה על שם המותג שלה ITA Airways. כחלק מהמערכת מרובת חברות התעופה ורבת המותגים שהוקמה בהצלחה על ידי קבוצת לופטהנזה, חברת התעופה האיטלקית תנצל סינרגיות רבות, למשל במכירות ברחבי העולם, תוכנית הנאמנות Miles & More ורכישת דלק ומטוסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ITAIta Airwaysאיטה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: