אא

החל מ-100 שקלים: המחירים המוזלים של Wizz Air לסוף חגי תשרי

חברת הלואו-קוסט ההונגרית הוזילה את מחירי הטיסות, גם בחודש אוקטובר שיהיה השנה חודש החגים. כל הפרטים, המחירים והדרכים להזמין

ורנה, בולגריה. צילום: שאטרסטוק ורנה, בולגריה. צילום: שאטרסטוק

ורנה ב-109 שקלים? זה אפשרי. מחירי הטיסות של אחרי הקיץ מתחילים להתפרסם יום אחרי יום, וחברות הלואו-קוסט מוזילות את המחירים לימים שאחרי העונה החמה.

בשני תאריכים באוקטובר תוכלו להגיע לורנה שבבולגריה עם WIZZ AIR ב-109 שקלים בלבד לטיסת הלוך - 23 ו-25 באוקטובר. אם תרצו לחזור ב-25 באוקטובר תשלמו כבר 999 שקלים על טיסת החזור או 1,108 שקלים בסך הכל. עם זאת, תוכלו להשלים את הטיסה שלכם עם ישראייר ולחזור ב-31.10 במחיר של כ-650 שקלים, או 759 בסך הכל.

את הטיסות המוזלות ליעדים שבכתבה תוכלו להזמין כאן

קלוז', רומניה: לשם תוכלו לטוס ב-209 שקלים ב-29 או ב-30 באוקטובר ולחזור ב-239 שקלים ב-2 או ב-5 בנובמבר. בסך הכל תשלמו על הטיסה מחיר נמוך יחסית של 448 שקלים עם WIZZ AIR.

דברצן, הונגריה: העיר השנייה בגודל אוכלוסייתה בהונגריה ויעד תיירותי מתפתח. תוכלו להגיע לדברצן בסוף אוקטובר ב-209 שקלים, אם תטוסו עם WIZZ AIR ב-29 באוקטובר. אם תחזרו ב-2 בנובמבר תוכלו לעשות זאת ב-199 שקלים בלבד או ב-408 שקלים לטיסת הלוך ושוב זולה במיוחד.

בעמוד טיסות מוזלות של פספורטניוז תוכלו להזמין את הטיסות ליעדים אלה שבכתבה וגם ליעדים נוספים במחירים זולים - גם לקיץ וגם לאחרי הקיץ.

​*המחירים תקפים לרגע הפרסום וזמינות המושבים עלולה להשתנות בכל עת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: WIZZ AIRטיסות מוזלות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: