אא

תתחיל לפעול בקרוב? אייר חיפה תקבל את מטוס ה-ATR הראשון בסוף חודש יולי

חברת התעופה הישראלית החדשה מפרסת כי היא נמצאת בשלבים סופיים בתהליך קבלת רישיון המפעיל המבצעי מרשות התעופה האזרחית. עם השלמת תהליך הרישוי, הצפוי במהלך חודש ספטמבר, תחל במכירת הכרטיסים ובהפעלת טיסות מסחריות מחיפה

אייר חיפה. צילום: ATR אייר חיפה. צילום: ATR

"אייר חיפה", חברת התעופה הישראלית החדשה, חושפת לראשונה את מיתוג החברה ומודיעה כי המטוס הראשון בצי המטוסים ינחת בישראל בסוף חודש יולי 2024.

המטוס הראשון בצי המטוסים של החברה, חדש לחלוטין, מדגםATR 72-600 , בעל 72 מושבים, ימריא משדה התעופה בלניאק טולוז שבצרפת, וינחת בנמל התעופה הבינלאומי בחיפה.

המטוס יימסר להנהלת החברה בטולוז מידי היצרנית הצרפתית-איטלקית ATR, הנמצאת בבעלות משותפת של קונצרן Airbus וקבוצת לאונרדו ובמהלך החודשים הבאים החברה תקבל שני מטוסים נוספים מדגם זה.

כזכור, כפי שפרסמנו בפספורטניוז, חברת התעופה של ניר צוק המשיכה לפעול כרגיל לקבלת האישורים הרגולטורים, למרות המלחמה, זאת בכדי לצאת לדרך בקיץ 2024 מנמל התעופה בחיפה.

"אייר חיפה" הוקמה על-ידי קבוצת יזמים ישראלים, בראשם ניר צוק, מייסד חברת “Palo Alto Network, גונן אוסישקין' ליאור יבור ומיקי שטרסבורגר, מבכירי אל על לשעבר.

חברת התעופה החדשה צפוייה להפעיל טיסות קבועות בתדירות גבוהה, לאורך כל השנה, מנמל התעופה הבינלאומי בחיפה לאילת ולמגוון יעדים באגן הים התיכון והסביבה.

כעת, מציינים בחברה כי היא נמצאת בשלבים האחרונים בתהליך קבלת רישיון ההפעלה המבצעי מרשות התעופה האזרחית, זאת לאחר שקיבלה בספטמבר האחרון רישיון הפעלה מסחרי ממשרד התחבורה.

עם השלמת תהליך הרישוי, הצפוי במהלך ספטמבר 2024, החברה תחל במכירת כרטיסי טיסה והפעלת טיסותיה מחיפה.

"אנחנו מתרגשים מאוד לקראת הגעת המטוס הראשון של "אייר חיפה" לישראל״, ציין גונן אוסישקין, שותף מייסד ומנכ״ל החברה, והוסיף: "אייר חיפה היא חברת התעופה הישראלית הראשונה שקמה מאז שנות ה-90 ואנחנו גאים, במיוחד בתקופה זו, להיות חברת התעופה המסחרית הראשונה בתולדות המדינה שבסיס הפעילות שלה בנמל התעופה הבינלאומי בחיפה. אנחנו ממתינים להשלמת תהליך הרישוי של החברה ועם סיומו וקבלת הרישיונות הנדרשים מרשות התעופה האזרחית, נכריז על המועד להשקת הפעילות של החברה ונתחיל במכירת הכרטיסים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר חיפה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: