אא

בשיא עונת הנסיעות: איום השבתה בשדה״ת של פראג

בהנהלת נמל התעופה של פראג מנסים להרגיע את הנוסעים ומפרסמים הערב הודעה בה נאמר: ״ההתראה על השביתה נמשכת, אבל הנוסעים לא צריכים לדאוג לכלום. שדה התעופה פועל כרגיל״

איום השבתה. שדה״ת פראג. צילום: Shutterstock איום השבתה. שדה״ת פראג. צילום: Shutterstock

בשיא עונת הנסיעות לא שקט בנמל התעופה ע״ש Vaclav Havel Airport Prague (Letiště Václava Havla Praha) בבירת צ׳כיה, פראג.

בצל איום השבתה של אחד מארגוני העובדים הגדולים, הנהלת נמל התעופה של פראג נפגשה היום (שלישי) עם נציגי כל ארבעת האיגודים המקצועיים, כולל זה שהכריז על איום השביתה.

בהודעה מיוחדת שפורסמה על ידי ההנהלה המנסה להרגיע ולשדר עסקים כרגיל היא מציינת: ״ארגון זה פירט את דרישותיו וכל המשתתפים הסכימו לפגישה נוספת ביום שלישי הבא. ההתראה על השביתה נמשכת, אבל הנוסעים לא צריכים לדאוג לכלום. שדה התעופה פועל כרגיל.״

נזכיר כי איום השביתה מגיע לאחר שבשבוע האחרון בשדה התעופה של פראג נרשמו עיכובים לא מעטים, כפי שפורסם בפספורטניוז.

עיכובים גדולים נרשמו בהעמסה וקבלת הכבודה של הנוסעים מה שגרם לעשרות טיסות להמריא ללא כבודת הנוסעים. הנבלת נמל התעופה של פראג הסבירה את הסיבות לכאוס שנגרם ואמרה כי הוא נוסע בשל מחסור בכוח אדם, עומס במרחב האווירי של אירופה ועיכובים תכופים בטיסות. ביום שבת האחרון עדכנו בנמל התעופה של פראג ״כי המצב עם הטיפול בכבודה יציב כרגע וכי שום מטוס לא יצא ללא מטען מאז יום שלישי האחרון״.

בשדה התעופה של פראג הודיעו לנוסעים כי ״אם הם ממתינים יותר משעה לכבודה שלהם, הם יכולים למלא טופס בדלפק התלונות והחברה המטפלת תעביר את המטען של אותם נוסעים ללא תשלום״. דובר שדה התעופה המליץ לנוסעים, לקחת עמם את החפצים החיוניים על סיפון המטוס ולעקוב אחר המצב״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פראגצ'כיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: