אא

כבוד: זה החוף השווה ביותר באירופה לשנת 2024 והוא נמצא מאוד קרוב לישראל. מי עוד ברשימה הנוצצת?

חוף ניסי באיה נאפה שבקפריסין, זכה בתואר החוף הטוב ביותר באירופה לשנת 2024, על פי המדד הנחשב של אתר ההשוואות הבריטי Quote Zone. מי עוד ברשימה ואיפה חופי יוון? כל הזוכים

ניסי ביץ' איה נאפה קפריסין ניסי ביץ' איה נאפה קפריסין

נבחר החוף הטוב ביותר באירופה לשנת 2024.

חוף ניסי (Nissi Beach) באיה נאפה שבקפריסין זכה בתואר הדגל הכחול והגיע למקום הראשון בדירוג, כשהוא מדלג על פני חופים פופולריים אחרים עם ציונים מצוינים בכל קטגוריה.

המדד של Quote Zone, אתר השוואת ביטוח נחשב בבריטניה, מדרג עשרה חופים פופולריים באירופה על סמך משתנים כדוגמת טמפרטורת הים והאוויר, ציוני המבקרים, עלויות יומיות ממוצעות וגובה הגלים.

צילום:: עמית קוטלרצילום:: עמית קוטלר

חוף ניסי באיה נאפה ידוע במי הטורקיז הנוצצים, החולות הזהובים, מי הים החמים והטמפרטורות הנוחות. עם זאת, בימים אלה הטמפרטורות מזנקות אל מעל ל-30 מעלות בשיא היום ובתוספת אחוזי הלחות הגבוהים מדובר בעומס חום כבד ביותר.

אחד הפרמטרים המעניינים שנבדקו הוא תקציב הלינה, התחבורה, הקניות, האוכל והשתייה שעומד על 103€ בממוצע ליום, נמוך ביחס לשאר המקומות שנבדקו.

הלהיט של הקיץ

חוף ניסי הפופולרי והאהוב על הישראלים הוא אחת הסיבות להגעתה של קפריסין למקום השלישי ברשימת היעדים הפופולריים ביותר בקרב ישראלים בקיץ 2024. על פי נתוני רשות שדות התעופה שפרסמנו השבוע, קפריסין היתה במקום השלישי מבין כלל היעדים בטיסות ישירות מנתב"ג ביוני 2024 עם 113 אלף ישראלים שטסו ללרנקה ולפאפוס בחודש שעבר.

בהמשך חודש זה, נקדיש מוסף מיוחד וחגיגי לקפריסין שכאמור הפכה לאחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב ישראלים, שנמצאת מיד אחרי יוון וארצות הברית במספר הטסים בחודש שעבר.

ומי עוד ברשימה?

אל המקום השני הגיע חוף Mellieha במלטה ובהמשך חוף Portoroz בסלובניה. חופי יוון הפופולריים מסתפקים רק במקום הרביעי עם נציגות מכובדת לחוף אלפוניסי.

מקום חוף טמפ' מים הוצ' יומית
1

ניסי ביץ'

קפריסין

24.4 103€
2

מליה ביי

מלטה

22.5 117€
3

פורטורוז

סלובניה

23 93€
4

אלפוניסי

כרתים, יוון

22 184€
5

זלאנטי ראט

קרואטיה

22.2 96€

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חופיםאיה נאפהקפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: