אא

בעקבות ציוץ פרו-פלסטיני בחשבון הרשמי: דלתא אייר ליינס מתנצלת

ענקית התעופה האמריקנית פרסמה התנצלות בחשבון הטוויטר ("X") הרשמי של החברה, לאחר שאחד מעובדי הרשתות החברתיות צייץ מהחשבון הודעת תמיכה בדיילים שענדו סיכה עם דגל פלסטין. התגובה המקורית נמחקה

דלתא אייר ליינס (צילום: SHUTTERSTOCK) דלתא אייר ליינס (צילום: SHUTTERSTOCK)

"הסרנו תגובה שלא עלתה בקנה אחד עם הערכים שלנו. אנו שואפים לסביבה של הכלה וכבוד לכולם, בקהילות שלנו ובמטוסים שלנו. העובד האחראי לתגובה אינו עובד עוד ברשתות החברתיות של דלתא. אנו מתנצלים על הפוסט הפוגעני הזה".

כך צייצה הלילה (12.7) בחשבונה הרשמי חברת התעופה דלתא אייר ליינס, לאחר סערה שהתחוללה ביומיים האחרונים ברשתות החברתיות של החברה.

תחילת הסיפור ביום רביעי, אז פורסמו בטוויטר תמונות של דיילת ודייל בדלתא, כשהם עונדים סיכה עם דגל פלסטין. התמונה עוררה סערה ותגובות רבות, ביניהן זו: "מ-2001 מכריחים אותנו להוריד נעליים בנמלי התעופה, בשל מתקפת טרור שהתרחשה על אדמת ארצות הברית. עכשיו דמיינו לכם שאתם עולים על מטוס ורואים דיילים עונדים סיכות של חמאס. מה הייתם עושים?".

בתגובה להודעה זו, נכתבה תגובה בלשון מתוחכמת מטעם החשבון הרשמי של דלתא: "אני מבין אותך. גם אני הייתי מבוהל אם הייתי נתקל בזה, אישית. אבל העובדים שלנו משקפים את התרבות שלנו, זו המדיניות ואנחנו מתייחסים לכך בכובד ראש כשהיא לא מכובדת". כלומר - המדיניות היא לאפשר לעובדים לענוד את הסיכה שלדברי עובד החברה משקפת רב-תרבותיות.

כאמור, הלילה דלתא פרסמה הודעת התנצלות על הדברים בה נכתב גם שהעובד הועבר מתפקידו, ושהתגובה הוסרה מהרשת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינסדלתא איירליינסמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: