אא

לא רק מישראל: אזהרת המסע של ארה"ב למלדיביים

"חוליות טרור עלולות להוציא לפועל פיגועים ללא אזהרה מוקדמת": מחלקת המדינה של ארצות הברית מעלה את רמת האזהרה באיים המלדיבים. ברקע: החרפת היחסים עם ישראל

המלדיביים (צילום: SHUTTERSTOCK) המלדיביים (צילום: SHUTTERSTOCK)

אזהרת מסע חמורה למלדיביים - לא רק מישראל. מחלקת המדינה של ארצות הברית העלתה אמש (11.7) את רמת הסיכון בנסיעה למלדיביים עבור אזרחים אמריקנים. השינוי הוא מ"רמה 1", כלומר ללא כל סיכון, ל"רמה 2" לפיה יש לנהוג ערנות מוגברת בעת נסיעה ליעד. במחלקת המדינה מדגישים כי החשש הוא מפני פעולות טרור.

באזהרת המסע שצורפה להעלאת רמת הסיכון נכתב: "חוליות טרור עלולות להוציא לפועל פיגועים בהתראה קצרה או ללא התראה מוקדמת בכלל. המטרות עלולות להיות יעדים תיירותיים, מרכזי תחבורה, שווקים, קניונים ומוסדות שלטון. קיים חשש כי המתקפות ייצאו לפועל באיים מרוחקים שהגעת סיוע אליהם תיקח זמן רב".

על פי המלצת מחלקת המדינה "יש להימנע מהתקהלות ומהשתתפות בהפגנות, לעקוב אחרי אמצעי התקשורת ואחרי אירועים חריגים שבמידה ומתרחשים יש לערוך התאמה של תוכניות הטיול ביחס אליהם".

ברקע הדברים נמצאת החרפת היחסים בין ישראל לבין המלדיביים על רקע המלחמה המתמשכת. בחודש שעבר הודיעו במדינה כי לא יאפשרו כניסה לישראלים.

כבר בחודש דצמבר האחרון, משרד החוץ פרסם אזהרת מסע לאיים המלדיביים, בה נכתב כי "לאור החרפת האווירה נגד ישראל, כולל בהתבטאויות פומביות מצד גורמים רשמיים, מומלץ לאזרחים ישראליים להימנע מנסיעה למלדיביים בתקופה זו. עבור אזרחים השוהים במדינה מומלץ לשקול עזיבתם, שכן במידה וייקלעו למצוקה מכל סיבה נתקשה לסייע להם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: האיים המלדיבייםאזהרת מסעארצות הברית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: