אא

בית המשפט העליון בהולנד פסק נגד צמצום הקיבולת של נמל סכיפהול

IATA ו-KLM, שהתנגדו למדיניות המכסות של נמל סכיפהול, בירכו על פסיקת בית המשפט העליון, שקבע כי קיצוץ חד צדדי במספר הטיסות היה בלתי חוקי

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ארגון התעופה הבינלאומית (IATA) הגיב לפסק דין של בית המשפט העליון בהולנד, אשר אישר את ההחלטה המקורית של בית המשפט המחוזי באמסטרדם, לפיה התקנה לצמצום הקיבולת של סכיפהול לא תואמת את הגישה המאוזנת לניהול רעש.

"אנו מברכים על החלטה זו של בית המשפט העליון, המאשר את ההחלטה המקורית של בית המשפט המחוזי באמסטרדם, לפיה הקיצוץ החד צדדי במספר הטיסות בסכיפהול היה בלתי חוקי... אנו מצפים שממשלת הולנד החדשה תכבד את ההחלטה ותמשיך ליישם את הגישה המאוזנת, המעוגנת גם בחוק האיחוד האירופי ובאמנות בינלאומיות, תוך הקפדה מרבית לגבי סכיפהול. יתר על כן, אנו מקווים שכל ממשלה אחרת שתחשוב על התעלמות מהגישה המאוזנת תשים לב להחלטה זו. זהו תהליך מוכח ומוצלח ואין להתעלם ממנו", אמר ווילי וולש, מנכ"ל IATA.

גם KLM תומכת, כמובן, בפסיקת בית המשפט העליון, ומודיעה כי היא שואפת לחבר את הולנד ברחבי העולם תוך איזון דאגות סביבתיות, ומציעה תוכנית להפחתת זיהום הרעש באמצעות פעולות נקיות, שקטות וחסכוניות יותר בדלק מבלי להפחית את תנועות המטוסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IATAKLMסכיפהול אמסטרדם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: