אא

Emirates בעסקת ענק נוספת בשווי של כמיליארד דולר

חברת התעופה רוכשת 5 מטוסי בואינג 777fs שיצטרפו לצי מטוסיה כבר החל משנה הבאה, זאת לאור הביצועים הגבוהים שלה ברבעון הראשון של השנה במהלכו סיפקה שירותי מטען ושילוח במספר טונות ששברו את השיאים שנרשמו בשנת 2019

בואינג 777FS. צילום: Emirates בואינג 777FS. צילום: Emirates

Emirates SkyCargo, זרוע המטען של חברת התעופה מאיחוד האמירויות, הודיעה היום על אישור הזמנת חמישה מטוסי מטען בשווי של כמיליארד דולר, שיתווספו לצי העצום של ממטוסי החברה שיכלול 315 מטוסים רחבי גוף.

חברת Emirates SkyCargo הזמינה חמישה מטוסים מדגם בואינג 777fs באספקה מיידית בין שנת 2025 לשנת 2026.

באמירייטס מציינים כי אישור ההזמנה מגיע לאור הביצועים הגבוהים ברבעון הראשון של החברה בשנת 2024/25 במהלכו סיפקו שירותי מטען ושילוח במספר טונות ששברו את השיאים שנרשמו בשנת 2019.

ברגע שחמשת המטוסים ייכנסו לשירות פעיל, קיבולת המטען שבאפשרות חברת Emirates SkyCargo להטיס יגדל ב-30%, נתון שיאפשר לה להגדיל את נתח השוק ולהעניק שירות גלובלי נרחב יותר.

יו"ר ומנכ"ל Emirates SkyCargo, השיח' אחמד בן סעיד אל מקטום: "הביקוש למוצרים ולשירותים שלנו ברמה העולמית גדלו באופן אקספוננציאלי והוא מוגבר עוד יותר על ידי האג'נדה הכלכלית של דובאי, שמטרתה להכפיל את סחר החוץ ולחזק את העיר כמרכז מסחר עולמי. השקעה זו במטוסי בואינג 777 מאפשרת לנו לתת מענה לדרישת הלקוחות ומסמנת צעד נוסף שלנו קדימה בתוכנית הצמיחה האסטרטגית ארוכת הטווח שלנו".

"אני גאים בכך שאמירייטס הידועה במצוינות התפעולית והחדשנות שלה, בחרה שוב את מטוס של בואינג 777 בכדי להרחיב את טווח השירות הגלובלית שלה", אמרה סטפני פופ, נשיאה ומנכ"לית בואינג.

לאחר שייכנסו המטוסים החדשים לשירות פעיל, ענקית התעופה צפוייה להפריש מספר דגמים ולעסוק בשידרוג כמה מהדגמים הקיימים אצלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Emiratesקרגו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: