אא

מצטיינת: אל על זכתה בציון 'פלטינה' בדירוג 'מעלה'

הארגון לאחריות תאגידית חשף את דירוג ESG, לצד תוצאות דירוג הגיוון, ההכלה והשיוויון המגדרי. חברת אל על זכתה בדירוג 'פלטינה' על ביצועיה בשנת 2023. זו הפעם הראשונה שאל על ניגשת לדירוג מאז תקופת הקורונה

צילום: דוברות אל על צילום: דוברות אל על

לאחר שפירסמה לפני כחודש וחצי את דו"ח הכספים הרבעוני שלה ברווח של 80.5 מיליון דולר לעומת הפסד של 34.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, חברת אל על קיבלה היום (16.7, שלישי) בשורה חיובית נהדרת נוספת.

ארגון "מעלה" לאחריות תאגידית חשף את דירוג ESG, לצד תוצאות דירוג הגיוון, ההכלה והשיוויון המגדרי. אל על זכתה בדירוג 'פלטינה' על ביצועיה בשנת 2023. זו הפעם הראשונה שאל על ניגשת לדירוג מאז תקופת הקורונה.
מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה: "כחברה הנושאת את דגל ישראל על זנב מטוסיה, אל על משקיעה משאבים רבים למען עשייה חברתית, מתוך תחושת שליחות עמוקה ורואה עצמה כמי שצריכה להוות דוגמה לחברה הפועלת רבות למען הזולת. בשנים האחרונות, אנו עושים שימוש בכלים ואסטרטגיות המסייעים לנו להפוך את פעילותנו לירוקה יותר ומדיניות ESG מהווה כיום גורם משפיע בעסקאות והסכמים בהם אנו מתקשרים.

"אני רוצה להודות לאנשי ונשות אל על אשר בזכות ההתגייסות והעשייה הרבה שלהם לאורך השנים ובמיוחד בשנה הנוכחית, אנו מגיעים להישגים מרשימים וזוכים להוקרה על פעילותנו".

ימין לשמאל: מנכ"ל מעלה מומו מהדב, מנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה, סמנכ"לית משאבי אנוש אל על לימור בוזגלו, מנהלת אחריות תאגידית ורווחה איילת רקנטי וראש אגף משאבי אנוש אלעד בוקרה. צילום דוברות אל עלימין לשמאל: מנכ"ל מעלה מומו מהדב, מנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה, סמנכ"לית משאבי אנוש אל על לימור בוזגלו, מנהלת אחריות תאגידית ורווחה איילת רקנטי וראש אגף משאבי אנוש אלעד בוקרה. צילום דוברות אל על

הטסת ציוד וסיוע למשפחות החטופים

מאז ה-7 באוקטובר ביצעה אל על מאות טיסות במטרה להביא ישראלים ארצה מכל רחבי העולם ועל מנת להבטיח גשר אווירי פתוח למדינה וממנה.

החברה הובילה ארצה עשרות אלפי טון מטען הכוללים ציוד חיוני למדינת ישראל בטיסות הסדירות בבטן המטוס, בטיסות מטען ייעודיות במטוסי הדרימליינר, ובמטוס המטען של החברה שקיבל את השם הסמלי "עוטף ישראל".

בנוסף, אל על הקימה מערך ייעודי לסיוע בפעילות מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, במסגרתו הטיסה החברה את משפחות החטופים ונציגיהן למדינות שונות בעולם ללא עלות, וזאת על מנת לסייע ולקדם את מאמצי ההסברה והדיפלומטיה כחלק מהמאבק לשחרורם.

אל על מלווה את הנבחרת הפראלימפית ולאחרונה יזמה את הקמת נבחרת הדגל, נבחרת העידוד שתעניק לספורטאים את התחושה של מגרש ביתי בפריז.

אל על הציגה בשנת 2023, היקף תרומות של מיליוני שקלים. בתחום הסביבתי, אל על הצטרפה לכ-50 חברות תעופה ברחבי העולם בחתימה על תוכניתIEnvA) IATA Environmental Assessment), תוכנית ההערכה הסביבתית של האיגוד הבינלאומי לתחבורה אווירית המיישמת פעולות וצעדים לשיפור הקיימות הסביבתית.

בתחום הממשל התאגידי, אל על הקימה ועדת בטיחות מטעם הדירקטוריון, מינתה דירקטורית חיצונית באוגוסט 2023, על מנת ליישר קו עם דרישות הגיוון המגדרי וכמו כן, בוצע עדכון הקוד האתי ומינוי מנהל האחראי לאיסוף ולהערכת כל הנושאים הקשורים לסיכונים.

צילום: דוברות אל עלצילום: דוברות אל על

מנכ"ל 'מעלה', מומו מהדב: "דירוג 2024 משקף התגייסות, המשכיות והתחדשות. ההתגייסות בולטות בקפיצה בשיעור התרומות לקהילה ובמעטפת התמיכה בעובדים בחברות".

בין הנתונים הבולטים שמציג דירוג מעלה השנה ניתן לראות את הקפיצה בסך התרומות של כלל החברות בשנת 23: 650 מיליון שקלים ביחס ל-450 מיליון שקלים בשנת 2022, עלייה של 15% בהתנדבות ומעטפת רחבה של תמיכה שגיבשו החברות לתמיכה בעובדיהם על רקע מצב החירום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמדד מעלה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: