אא

זו יוון או שווייץ? הבר המפתיע שמחכה לכם בנמל התעופה של ציריך

"מיקונוס מוחיטו" או "סנטוריני שפריץ"? לרגל העונה החמה חברת התעופה Edelweiss פתחה "פופ-אפ בר" בלב נמל התעופה של ציריך שיגרום לכם להרגיש ביוון עם הרבה אלכוהול ומוזיקה חיה. יאמאס!

צילום: ZURICH AIRPORT צילום: ZURICH AIRPORT

חוגגים את הקיץ היווני - גם בציריך.

לרגל חודשי הקיץ, חברת התעופה Edelweiss הקימה בנמל התעופה של ציריך בר משקאות בסגנון יווני. בבר מוגשים משקאות באווירה יוונית (כן, גם אוזו כמובן) ובשמות משעשעים כמו "מיקונוס מוחיטו" ו"סנטוריני שפריץ", עם מוזיקה תואמת וצבעוניות שתיתן לכם להרגיש שאתם על האי.

הבר שנמצא בצד האווירי של נמל התעופה פתוח לכלל הנוסעים ומאפשר בכל יום בין 10:00 בבוקר ל-18:00 בערב ללגום משקה בדרך לטיסה כשאת כל האירוע מלווה מוזיקה חיה של די ג'יי במקום.

צילום: ZURICH AIRPORTצילום: ZURICH AIRPORT

איך תמצאו את הבר? בקלות. הבר היווני של Edelweiss ממוקם בלב המתחם האווירי, במרכז נמל התעופה של ציריך, מיד לאחר הדיוטי פרי. הבר יפעל עד 11 באוגוסט.

כחלק מהפעילות החברה בנמל התעופה של ציריך שנועדה לקדם את טיסות החברה ליוון, תוכלו להשתתף גם בהגרלת טיסה זוגית בכל שבוע לאחד מיעדי החברה ביוון - חאניה והרקליון בכרתים, קורפו, קוס, מיקונוס, רודוס, סנטוריני ועוד.

צילום: Zurich Airportצילום: Zurich Airport

בנמל התעופה של ציריך מציינים כי גם אחרי תום משחקי היורו, עדיין פועל במקום בר נוסף המשדר משחקי ספורט תחת באוויר הפתוח, בתוך מתחם נמל התעופה. גם בר זה פתוח לכלל הטסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ציריךEdelweiss

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: