אא

הכי טעים בפולין: מסע קולינרי בין כוכבי מישלן

אוכל פולני בשנת 2024 הוא ממש לא מה שחשבתם. שלוש מסעדות נוספות בפולין זכו לכוכבי מישלן ועשו לכולנו לשבת מול הצלחת באור וגם בחושך מה שהופך טיול קולינרי בפולין למסקרן ומעורר תיאבון הרבה יותר

צילום:  Paco Pérez צילום: Paco Pérez

ישראלים רבים כבר גילו את פולין כיעד נגיש ונפלא לטיול, טבע, תרבות וספא, אך לא רבים יודעים על האפשרות לטיול בין מסעדות הגורמה הפולניות, המעוטרות בכוכבי מישלן, שהולכות ומתרבות במדינה.

3 מסעדות חדשות הצטרפו למועדון האקסלוסיבי לאחרונה, מה שהופך טיול קולינרי בפולין למסקרן ומעורר תיאבון הרבה יותר.

אל פולין ניתן להגיע היום בטיסות ישירות של חברת Wizz Air לוורשה ועם חברת סאן דור הישראליות מקבוצת אל על, לקרקוב.

Arco by Paco Pérez

מסעדת מישלן הראשונה אי פעם בגדנסק משלבת מרכיבים פולניים עם טעמים ספרדיים במנות שמצביעות על שאפתנות גבוהה לצד תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.

המקוריות ניכרת גם בבישול של השף אנטוניו ארסיירי, בעוד שהמסעדה עצמה היא חלל אלגנטי שמתהדר בנופים מרהיבים של קו הרקיע של גדנסק.

צילום:  Paco Pérezצילום: Paco Pérez

Rozbrat 20

מסעדה חדשה בוורשה בפיקוחו של השף Bartosz Szymczak שהרשימה מאוד את אנשי הביקורת של מישלן באופי בו התפתחה והתבגרה בשנים האחרונות.

שילובי הטעמים זכו בציונים גבוהים מאוד, עם התייחסות למרכיבי המנות ומאיכותם.

Giewont

המסעדה השלישית שקיבלה לאחרונה כוכב מישלן שוכנת 85 ק"מ דרומית לקרקוב, באיזור קסום עם נוף עוצר נשימה.

השף Przemek Sieradzki משלב תוצרת פולנית וצרפתית עם טכניקות מבריקות, ומספק מנות מאוזנות היטב המציגות טעמים נועזים ושיקול דעת חד ומעולה.

צילום: KUKBUK-GIEWONT7צילום: KUKBUK-GIEWONT7

Elixir

אליקסיר היא מסעדה ובר קוקטיילים שקיבלה לאחרונה את כוכב המישלן הירוק הראשון ועד כה היחיד בפולין.

כוכב מישלן הירוק הוצג לראשונה בשנת 2020 והוא מוענק למסעדות המשמשות מודל למופת של פרקטיקות בנות קיימא ומשלבות חוויות קולינריות ברמה הגבוהה ביותר המבוססות על מוצרים מקומיים עם מחויבות יוצאת דופן להגנת הסביבה. מטרת פרס זה היא לקדם פעולות לקראת גסטרונומיה בת קיימא, אקולוגיה ומחויבות לפרקטיקות מתמשכות בתחום זה.

צילום: Paweł-kopiaצילום: Paweł-kopia

NUTA

מסעדה מדהימה נוספת בוורשה שכבר זכתה בכוכב מישלן והצליחה לשמור עליו. כאן תמצאו אוכל ייחודי שמשלב בין מטבח מודרני לטעמים מסורתיים.

האוירה האינטימית והעיצוב המודרני מוסיפים לחוויה הכוללת, מה שהופך את המסעדה למקום אידיאלי לארוחות ערב יוקרתיות במיוחד.

Muga

גולת הכותרת הקולינרית בעיר פוזנן, שמחזיקה בכוכב מישלן וידועה בשימוש במרכיבים מקומיים ואיכותיים, שיוצרות מנות עילית המוצגות בצורה אומנותית.

האווירה האלגנטית שתמצאו כאן תתאים לכל ארוחת ערב בלתי נשכחת.

Bottiglieria 1881

המסעדה היחידה בפולין עם שני כוכבי מישלן, וכאן יציעו לכם מנות גורמה בהגשה אומנותית, עם דגש על טעמים מורכבים ושילובי מרכיבים מיוחדים. התפריט העונתי מבוסס על מרכיבים טריים ואיכותיים, והשירות המקצועי מוסיף לתחושת היוקרה והפינוק.

"אני מברכת בחום את המסעדות החדשות בפולין שהתווספו לרשימת מסעדות המישלן, והפכו בין לילה לשגרירות קולינריות של פולין", אמרה דורותה זדרוזנה, נציגת משרד התיירות של פולין בישראל, "זהו רגע חשוב ומיוחד בהתפתחות של המותג פולין בסצינת התיירות הקולינרית הבינלאומית. אני משוכנעת שהמסעדות והשפים יארחו את הישראלים תוך שילוב מושלם בין אותנטיות לאיכות, וידגימו את הסטנדרטים הגבוהים של האירוח הפולני".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פוליןמישלן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: