אא

מנוי "חופשי חודשי" לטיסות Wizz Air מתרחב למדינות נוספות. בקרוב אצלנו?

אחרי איטליה, אלבניה ופולין: חברת הלואו-קוסט ההונגרית החלה להציע את המנוי החודשי "Multipass" גם בהונגריה ורומניה. מתי נזכה לראותו גם בישראל?

צילום: WIZZ AIR צילום: WIZZ AIR

לטוס במחיר קבוע - גם בעונת השיא. אחרי שהציעה את המנוי החודשי באיטליה, אלבניה ופולין, Wizz Air ההונגרית מתחילה להפעיל את מנוי ה-MultiPass גם בהונגריה וברומניה.

המנוי כולל טיסה אחת בחודש, למשך 12 חודשים, כאשר ההתחייבות למנוי היא ל-12 חודשים, ולהזמנת טיסה 5 ימים מראש לפחות. אחד הצדדים בטיסה חייב להיות המדינה בה נרכש המנוי, הונגריה או רומניה במקרה הזה.

בחברה מבטיחים כי מחיר המנוי לא ישתנה בעתיד והוא כולל את כל העמלות וה"אותיות הקטנות". עם זאת, המחיר לא כולל משלוח מזוודה אותה ניתן להוסיף למנוי.

מחיר המנוי בהונגריה מתחיל ב-60 אירו לאדם לטיסה אחת בכיוון אחד במשך 12 חודשים או 120 אירו לטיסת הלוך-חזור אחת לחודש. המחיר ברומניה עומד על 65 או 130 אירו בהתאמה.

ומתי אצלנו? השירות שפועל כאמור מעתה ברומניה ובהונגריה, וגם באיטליה, אלבניה ופולין עדיין לא התרחב למדינות נוספות מעבר לחמש אלה. עם זאת, החברה שהכריזה עליו כ"פיילוט" בשלב זה, בהחלט עשויה להפוך אותו למוצר קבוע המוצע לכלל יעדי ולקוחות החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: WIZZ AIRWIZZמבצע טיסות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: