אא

מצאנו בר יין עם מחירים מטורפים שמסתתר בתוך מסעדה תל אביבית

מתי לאחרונה ישבתם במזללה ויאטנמית ושתיתם כוס שאבלי? מתי לאחרונה יצא לכם לשתות בקבוק יין בפחות ממאה שקלים?! כנסו לגלות בר יין ממש מגניב וחדש בתל אביב

פטיט יין. אוסנת גואטה פטיט יין. אוסנת גואטה

קבלו בר יין חדש בשם פטיט יין!
רגע רגע! שניה לפני שאתם סוגרים אותי ועוברים לכתבה על טרנד הקרואסון החדש, הסכיתו ושמעו, לא מדובר פה על עוד בר יין מפונפן עם מנות קטנות מסוגננות במחיר מופרז ויינות טבעיים שעולים כמו משכורת ממוצעת.
הפטיט בר יין נמצא בתוך מזללה ויאטנמית, כן כן, לצד ביס מבאן מי או סלט אטריות ומרק פו תוכלו לשבת לשתות אדום איטלקי, לבן פורטוגלי או שמפניה צרפתית.

הבאן מי נונג היא מזללה ויאטנמית מעולה של השפית לילך רווה ושל אנשי האלכוהול יובל סופר ודן קרייצר (שמחזיקים כיום את הג'אנגל בירד, וואן , הגין סופרים והגסטרום), המזללה, שהייתה ממוקמת במקווה ישראל, עברה לפני מס' חודשים למיקום חדש, גדול ורחב יותר ברחוב הרכבת.
המיקום המצויין הזה שידרג לחלוטין את חווית האכילה במקום אבל גם גרם לחבר'ה שם להבין שחסר שם משהו והמשהו הזה היה בר יין שכונתי וקליל, בדיוק כמו המסעדה, עם חנות יין ובר בפנים עם בר וכסאות בחוץ ושפע של יינות במחירים שונים.

מלא בקבוקים במחירים ממש שווים. פטיט יין. צילום אוסנת גואטהמלא בקבוקים במחירים ממש שווים. פטיט יין. צילום אוסנת גואטה

אל הפטיט בר צורפו החבר'ה של אלכוהום גרופ ויחד עם סופר וקרייצר הצליחו לייצר תפריט יין מאד מגוון עם כ- 200 בקבוקים שנעים בין 79-250שקלים לבקבוק. תגידו מה שתרצו, אין הרבה מקומות שמספקים לכם היום בקבוקי יין מתחת למאה ואני לא מדברת על בקבוק 1 או 2 ברשימה, יש פה מעל 20 בקבוקים מתחת למאה שזה מבחר נאה של בקבוקים במחירים ממש סבירים ותכלס אין סיבה בכלל להזמין כוס. אבל אם תרצו תקבלו כ- 10 בקבוקים פתוחים קבוע ועוד כל מיני ספיישלים.

רוזה ופרגיות ושהצרפתים יתהפכו במיטתם

אני יושבת על כוס רוזה מינוטי, אחד מהבתים היותר מפורסמים מפרובאנס, בלנד כיפי שזקוק לכמה ביסים ליד, ובכלל, יין ואוכל זה דבר כיפי, גם יין קליל ישתבח כשיש לידו כמה ביסים נחמדים. בפטיט החליטו שעוד תפריט עם יין וגבינות או איזו ברוסקטה זה ממש משעמם, ולכן לילך רווה בנתה תפריט חמוד וקליל של כמה ביסים נהדרים וקצת אחרים ליד היין כגון וון טון פרגיות מתובל, פטה כבד עשיר, טרטר שייטל עם למון גראס וכפיר ליים, שרימפסים עם מלא בצלים כבושים וסרירצ'ה ולקינוח לחם פודינג עם חלב קוקוס ואננס.

עם סלט פאפאיה או וון טון. פה אפפשר הכל. אוסנת גואטהעם סלט פאפאיה או וון טון. פה אפפשר הכל. אוסנת גואטה

יש מצב שאיזה צרפתי מתהפך במיטתו ברגע זה אבל אני יכולה לומר חד משמעית שוון טון פרגיות בתיבול אסייאתי עובד יופי עם רוזה מפרובאנס.

לכוס הבאה אני מרגישה תעוזתית יותר ואני לוקחת קארטוש מעמק הלואר, אדום מקורר, ג'וסי ממש, ולצידו, אבוי וגוועלד, סלט פאפאיה לוהט. למה? כי זה עובד נהדר והחריפות פה משחק יופי של קטע עם הפירותיות הקרירה של היין, וגם כדי לספר לכם שמלבד התפריט ביסים ליד היין אפשר בכל רגע נתון להזמין גם מהתפריט של הבאן מי נונג, מה שאומר שליד הריזלינג הגרמני פון קאסלשטאט תוכלו לנגוס בבאן מי חזיר וליד הבארולו האיטלקי (שהוא היין הכי יקר בתפריט) תוכלו לשאוב ערימה של נודלס ושרימפס. כבר אמרנו לכם שפטיט זה בר יין קצת אחר?

פטיט יין. גיא גורןפטיט יין. גיא גורן

אז מה יש לנו פה? נוסחא מנצחת. בר יין שכונתי של ממש, נטול פוזה או יומרות, בדיוק כמו הגסטרום- הבר המיתולוגי של קרייצר וסופר, גם פה אומרים לכם – פשוט בואו לשתות משהו. לא משנה אם תקחו כוס או בקבוק, אף אחד לא יישב לכם על השולחן ויתבאס שאתם לא מזמינים עוד כוסות או אוכל. יש פה מגוון עשיר של יינות מכל העולם, הרוב אירופה הקלאסית ולא מעט ישראלים. המחירים נהדרים והלוקיישן נוח. נו – כמה עוד אני צריכה לחפור לכם. לכו וספרו לי איך היה.

הרכבת 18, תל אביב, ראשון-חמישי 18:00:00:30 או עד אחרון הלקוחות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: