אא

סיטרואן ג'אמפי המעודכנת הגיעה לישראל - מה מחירה?

קבוצת לובינסקי החלה לשווק בארץ את סיטרואן ג'אמפי המחודשת. הדגם זכה לשלל עדכונים שכוללים שינוי בעיצוב החיצוני, שדרוג של סביבת הנהג, תוספות מערכות בטיחות ועוד

הג'אמפי החדשה. צילום: יצרן הג'אמפי החדשה. צילום: יצרן

קבוצת לובינסקי, יבואנית מותג סיטרואן בישראל, משיקה את הג'אמפי המעודכנת - הרי היא המסחרית בגודל בינוני של המותג.

בדומה לסיטרואן ברלינגו שהגיעה לארץ לפני כחודשיים בגרסתה מתוחת הפנים, גם הג'אמפי זוכה למקצה שינויים.

הדור הקודם של המסחרית הפופולארית הושק בישראל בפברואר 2017, ומאז נמסרו מעל ל-3,380 יחידות, הן בגרסת הדיזל והן בתצורה החשמלית.

סיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרןסיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרן

הדגם יוצע בישראל בארבע גרסאות: שתי גרסאות נוסעים בתצורות מדיום ולארג' (M1, הכוללת נהג ועוד שישה מושבים), ושתי גרסאות הובלת מטען בתצורות מדיום ולארג' (N1).

כלל הגרסאות של הג'אמפי מצוידות במנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל בהספק של 177 כ"ס, המשודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. בהתאם לגרסה, צריכת הדלק של הדגם היא בין 7.3 ל-7.5 ליטר ל-100 ק"מ.

סיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרןסיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרן

מבחינה חיצונית, עיצוב החזית השתנה לחלוטין, ותואם את זה של דגמי המותג העדכניים. יש לו יחידות תאורה, פגוש וגריל חדשים, והוא נושא בגאווה את סמל סיטרואן המעודכן.

סיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרןסיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרן

ואם נביט פנימה, נראה שתא הנוסעים של הדגם התעדכן גם הוא. במסגרת העדכון, בגרסת ה-N1 הרכב זכה לדשבורד מעוצב עם מסך בגודל 10 אינץ' אשר מחליף את לוח השעונים האנלוגי. בנוסף יש לו גם בורר הילוכים חדש (E-TOGGLE) אשר מחליף את החוגה, וגלגל הגה חדש עם פקדים להפעלת עזרי הנהיגה והמולטימדיה. גם מערכת המולטימדיה התעדכנה, כאשר בגרסת הסעת הנוסעים (M1), תראו מסך בגודל 12.3 אינץ' בהתקנה מקומית ובגרסת המטען (N1, נהג + 2) תקבלו מסך מקורי בגודל 10 אינץ'. שני המסכים הם בעלי ממשק עדכני ועיצוב נקי, עם חיבור Apple Car Play ו-Android Auto אלחוטיים.

סיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרןסיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרן

וגם הבטיחות עברה שינוי של 180 מעלות: הוא כולל כעת כסטנדרט בלימת חירום אוטונומית, התרעת ערנות נהג ומערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה. זאת בנוסף לרשימת אבזור הנוחות, הכוללת: חיישני אור וגשם אוטומטיים, אורות גבוהים אוטומטיים, חיישני חנייה ומצלמה אחורית, צמד שקעי 12 וולט, שני שקעי USB-C, ועוד.

סיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרןסיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרן

כושר ההעמסה של הדגם נע בין 1,216 ל-1,307 ק"ג, בהתאם לגרסה. כושר הגרירה שלו הוא עד 750 ק"ג ללא בלמים בעגלת הנגרר, או 1,800 ק"ג עם שימוש בבלמים בגרסת המדיום ו-2,500 ק"ג עם בלמים בגרסת הלארג'.

מחיר סיטרואן ג'אמפי החדשה מתחיל מ-266,990 ש"ח לגרסת N1 מדיום, דרך 276,990 ש"ח עבור N1 לארג', 288,990 ש"ח עבור דגם ה-M1 מדיום, ועד ל-298,990 ש"ח עבור M1 לארג'. כל הגרסאות מגיעות עם מנוע דיזל בשלב זה. האחריות על הדגם היא 3 שנים או 100,000 ק"מ, לפי המוקדם מביניהם.

ומה לגבי הג'אמפי החשמלית המעודכנת? היא תגיע אלינו בשלב מאוחר יותר.

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

סיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרןסיטרואן ג'אמפי החדשה. צילום: יצרן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: