אא

פעם שלישית בשבוע: נוסעי ארקיע נתקעים בנמל התעופה בברצלונה

טיסת ארקיע שתוכננה להערב (שלישי) ב-19:40 נדחתה ל-22:25. ביום ראשון וגם בחמישי שעבר הטיסה יצאה בכחמש שעות איחור. נוסעים זועמים: ״מדוע מבקשים מאיתנו להגיע לנמה"ת כל כך הרבה שעות לפני ההמראה?". ארקיע: "כפופים לכיסוי ביטחוני מטעם המדינה שמגביל אותנו לספק את השירות"

ארקיע (צילום: SHUTTERSTOCK) ארקיע (צילום: SHUTTERSTOCK)

נוסעים בטיסה IZ272 של ארקיע מברצלונה לתל אביב טוענים שנתבקשו להגיע היום (ג' (23.7) לנמל התעופה El Prat בשעה 16:40, שלוש שעות לפני טיסתם המקורית - זאת למרות שהטיסה נדחתה לשעה 22:25.

בהודעה ששלחה החברה לנוסעים נכתב כי הסיבה היא "שיבוש בלוחות הזמנים" שבעקבותיו ארקיע נאלצה לבצע התאמות.

נוסעים זעמו כאשר נודע להם כי למרות שהטיסה נדחתה לשעה 22:25, ארקיע לא הצליחה לאחר את הצ'ק אין של הנוסעים בשל הצורך לפנות את הדלפקים לטיסה אחרת.

ככל הנראה, גם בבידוק הביטחוני לא הסכימו לאחד את הבידוק עם טיסה אחרת שתצא מאוחר יותר, ולכן גם הצ'ק אין וגם הבידוק התבצעו בשעה המקורית - והנוסעים שאמורים לטוס ב-19:40 "יתייבשו", וימתינו לשעת ההמראה.

למרות שארקיע הודיעה על מועד הטיסה ב-22:25, מסתבר כי גם הטיסה ביום ראשון מברצלונה שתוכננה ל-19:40, המריאה ב-01:03, בלילה שבין ראשון לשני וכך גם ביום חמישי 18.7, גם אז מועד ההמראה המקורי היה אמור להיות 19:40 אך הטיסה המריאה בפועל ב-00:54, בלילה שבין חמישי לשישי.

בשורה התחתונה - פעם שלישית בשבוע אחד בו נוסעים נאלצים לבלות שעות רבות בנמל התעופה על חשבון זמן החופשה שלהם, לפני חזרתם הביתה בשל אילוצים או שיבושים בלוח הטיסות ונשאלת השאלה, מדוע נוסעים שטיסתם נדחית והם מקבלים על כך הודעה צריכים להגיע זמן כה רב לפני טיסתם?

מחברת ארקיע נמסר בתגובה: "בתקופת הפיק קורה שטיסות מתעכבות. אנחנו כפופים לכיסוי ביטחוני מטעם המדינה, אשר מגביל אותנו על פי יכולתו לספק את השירות. אנו נדרשים לכיסוי של ביטחון אופק לכל הטיסות. משאב הביטחון, הוא משאב מוגבל, אנחנו לא היחידים להם אופק מספקת שירותים אלו, לכן באותם מקרים, יצא שנאלצנו להשאיר את הצ'ק אין בזמן המקורי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעעיכוב טיסהברצלונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: