אא

זו העיר האינסטגרמית ביותר בעולם

מחקר חדש חושף את הערים המככבות ברשתות החברתיות יותר מכולן. מי במקום הראשון באינסטגרם ואיזו עיר כבשה (בפער) את טיקטוק וגוגל? כל התוצאות לפניכם

איור: SHUTTERSTOCK איור: SHUTTERSTOCK

לא שהיו לנו אשליות, אבל העיר האינסטגרמית ביותר בעולם היא לונדון. מחקר חדש של חברת Titan Travel הבריטית קובע כי בירת הממלכה היא העיר שזכתה לחשיפה הגדולה ביותר בשנת 2024 באינסטגרם.

לונדון, אנגליה. צילום: shutterstockלונדון, אנגליה. צילום: shutterstock

על פי המחקר, נרשמו 164.8 מיליון איזכורים ללונדון באינסטגרם בשנה הנוכחית. במקום השני פריז עם 143.1 מיליון איזכורים, בשלישי איסטנבול מפתיעה עם 132 מיליון איזכורים, ברביעי ניו יורק עם 130.2 מיליון איזכורים ובחמישי דובאי עם 123.8 מיליון איזכורים.

דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK)דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK)

הרשימה בטיקטוק שונה לחלוטין ובראשה עומדת דובאי עם 30.2 מיליון איזכורים. במקום השני כאן לונדון בפער גדול מאוד עם 10.6 מיליון איזכורים, כשליש מהמקום הראשון. בשלישי מפתיעה העיר ניס שבצרפת עם 10.2 מיליון איזכורים בטיקטוק. עוד ברשימה: ברצלונה רק במקום הרביעי עם 9.5 מיליון איזכורים ופריז סוגרת את החמישייה המובילה עם 9.1 מיליון איזכורים.

ומה בגוגל? כאן הרשימה דומה מאוד לזו של טיקטוק עם דובאי במקום הראשון, לונדון במקום השני, ניו יורק במקום השלישי, פריז ברביעי ומפציעה לראשונה ברשימה אמסטרדם במקום החמישי באיזכורים בגוגל.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לונדוןדובאיפריזאיסטנבולברצלונהאמסטרדםניו יורק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: