אא

הנוסעת חשה ברע וטיסת אל על לניו יורק ביצעה נחיתת חירום במדריד

טיסה LY001, טיסת הדגל של אל על, נחתה נחיתת חירום רפואית במדריד לפנות בוקר בשל נוסעת שחשה ברע. הנוסעת הורדה מהטיסה - שהמשיכה ליעדה. אל על: "ההחלטה התקבלה לאחר התייעצות מול רופא שטיפל בנוסעת על המטוס"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

נחיתת חירום רפואית לאל על במדריד.

טיסה 001, טיסת הדגל של אל על שהמריאה הלילה ב-01:40 מנתב"ג לכיוון ניו יורק, נאלצה לבצע נחיתת חירום רפואית סמוךך לשעה 06:30 הבוקר (05:30 שעון מדריד) בשל נוסעת שחשה ברע.

הנוסעת הורדה מהמטוס לקבלת המשך טיפול והטיסה המשיכה לדרכה בשעה 08:30 שעון ישראל (07:30 שעון מדריד). בשל העיכוב, הטיסה שנוחתת בדרך כלל בשעה 05:30 שעון ניו יורק, תנחת בנמל התעופה JFK סמוך לשעה 08:00 בבוקר.

מאל על נמסר: "טיסת אל על LY001 מתל אביב לניו יורק ביצעה נחיתה בשדה התעופה במדריד בעקבות אירוע רפואי של אחת הנוסעות. לאחר התייעצות מול הרופא שטיפל בנוסעת על המטוס, הוחלט כי יש לנחות בדרך על מנת לפנות את הנוסעת לבית החולים בהקדם. הנוסעת פונתה לקבלת טיפול רפואי והטיסה המשיכה ליעדה".

אתמול פרסמנו כי בעקבות תקלה במטוס אל על בקו ההפוך - טיסה LY002 מניו יורק JFK לתל אביב, הנוסעים הורדו מהמטוס ופונו לבתי מלון. הנוסעים טופלו ונמצאו להם פתרונות טיסה חלופיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלנחיתת חירום

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: