אא

נוסע עישן לפני ההמראה והורד מהטיסה לתל אביב

נוסע Flydubai הצית סיגריה במטוס טרם ההמראה מדובאי לתל אביב, ואף לא נענה לבקשת צוות המטוס לכבותה. הנוסע הורד מהמטוס והועבר לטיפול רשויות החוק בנמל התעופה. בעקבות המקרה: איחור קל בטיסה מתל אביב לדובאי

מטוס פליי דובאי בנתב"ג. צילום: עידו וכטל מטוס פליי דובאי בנתב"ג. צילום: עידו וכטל

תקרית חריגה בטיסה מדובאי לתל אביב. נוסע בטיסה FZ1549 שאמורה היתה להמריא בסביבות השעה 07:00 הבוקר מדובאי (שעון איחוד האמירויות), הצית סיגריה בטרם ההמראה, כשהוא על המטוס. המקרה קרה כשדלתות המטוס עדיין לא נסגרו.

על פי המידע שהגיע לפספורטניוז, הנוסע סירב לדרישת הדיילים לכבות את הסיגריה, מה שהביא אותם לזמן אל המטוס את כוחות הביטחון של נמל התעופה, שהורידו את הנוסע מהטיסה והעבירו אותו להמשך טיפול הרשויות.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

על פי חוק בכלל חברות התעופה בעולם העישון אסור, גם לא של סיגריות אלקטרוניות - לא במטוס, לא בתאי השירותים המצוידים בגלאי עשן וכמובן גם לא בשטח האווירי של נמלי התעופה, אזור בו העישון עלול להוות סכנה ממשית בשל הדלק הרב בו עושים שימוש המטוסים.

התקרית שהתרחשה כאמור כשהמטוס היה על הקרקע בנמל התעופה של דובאי, הביאה לאיחור ביציאת הטיסה שהמריאה לבסוף בשעה 08:21 (במקום 07:00). הטיסה תנחת בישראל בשעה 11:00 לערך, במקום בשעה 09:30 (שעון ישראל) מה שגם יביא לאיחור קל בהמראה מנתב"ג לדובאי של טיסת הצוהריים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיFLYDUBAIעישון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: